سرمایه گذاری مشترک با برندهای خارجی

به گزارش تاسیسات نیوز، دبیر انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع از راهبرد توسعه همکاری با شرکت‌های بزرگ جهانی خبر داد و گفت: برای جبران خسارات دوره تحریم، باید از شیوه‌هایی چون سرمایه‌گذاری مشترک استفاده کرد.


اسداله امینی در سمینار تخصصی سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی گفت: در سال‌های گذشته صنعت کشور آسیب‌های فراوانی به خود دید که صنعت سیستم‌های تهویه مطبوع نیز از این آسیب‌ها در امان نماند.


وی نقص عمده تولیدکننده ایرانی را «نداشتن خودباوری» توصیف کرد و گفت: در فضای پس از تحریم‌ها، برخی مشکلات داخلی از جمله پایین بودن نرخ تعرفه کالاهای وارداتی، بالا بودن نرخ تسهیلات و مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی، گریبان این صنعت را گرفته و امید می‌رود مسوولان با برطرف کردن این مشکلات به یاری تولیدکنندگان بشتابند.


در ادامه این سمینار مدیر عامل شرکت «بدرتک» نیز با اشاره به فعالیت گروه مایدیا در ایران گفت: این شرکت نماینده انحصاری گروه مایدیا در ایران است و ما برنامه‌های گسترده‌ای برای تولید و عرضه محصولات این برند بزرگ جهانی داریم. نعیم مایلی‌کهن افزود: کمپانی مایدیا درحال‌حاضر، تامین تجهیزات تهویه مطبوع اکثر ابرپروژه‌های درحال ساخت دنیا از جمله ۷ ورزشگاه از ۱۲ ورزشگاه در حال ساخت جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را بر عهده دارد. وی افزود: تولید داخلی سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی این شرکت در بخش خانگی از تابستان پارسال آغاز شده، اما در بخش صنعتی هنوز فعالیتی انجام نشده است.


وی ابراز امیدواری کرد: در آینده با افزایش تقاضا در ایران، به‌ویژه رونق بازار و رونق ساختمان‌سازی در کشور، شاهد ساخت و مونتاژ محصولات این شرکت و اشتغال‌زایی بیشتر باشیم.


مدیر فروش خاورمیانه و آفریقای شرکت مایدیا نیز ضمن تشریح دستاوردهای این شرکت افزود: درحال‌حاضر این شرکت جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا است و با تولید سالانه ۱۲ میلیون دستگاه تهویه مطبوع مرکزی، محصولات خود را به بیش از ۲۰۰ کشور جهان از جمله ایران صادر می‌کند.


دنیس لی افزود: مایدیا تاکنون نسبت به ساخت کارخانه‌های تولیدی در ایتالیا، هند، مصر و برخی دیگر از کشورها اقدام کرده و در صورت مهیا شدن شرایط، برنامه‌هایی برای تولید در ایران دارد.



پک، مدیر کل بازاریابی کمپانی مایدیا به معرفی نسل ششم دستگاه‌های این شرکت پرداخت و گفت: این دستگاه‌ها با ظرفیت ۱۰۲۸ اسب بخار بالاترین ظرفیت را در دنیا را دارند و پیشرفته‌ترین دستگاه تهویه مطبوع دنیا محسوب می‌شود.


با تفاهم جدید بین شرکت بدرتک و مایدیا، بدرتک الکتریک به مرکز خاورمیانه آموزش و تامین قطعات یدکی مایدیا تبدیل شده است.

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;