ساخت دستگاه تهویه مطبوع هوشمند جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، Climaveneta ایتالیا یک دستگاه تهویه مطبوع جدید هوشمند معرفی کرده است که می تواند برای محیط های IT با دمای بالاتر استفاده شود.

 

 

 

 

تحقیقات نشان داده است افزایش دمای اتاق های دیتاسنتر به میزان تنها دو درجه می تواند بدون به خظر انداختن تجهیزات هزینه های انرژی را کاهش دهد. همزمان تولیدکنندگان سرور پیوسته محدوده کاری دمای سرورها را افزایش داده اند که منجر به دمای هوای ورودی تا 21 درجه شده است.

 

 

 

 

راه حل ارایه شده توسط Climaveneta برای این مساله دستگاه Smart است که نسخه تهویه مطبوع کنترل نزدیک خوانده می شود که می تواند با دمای های محیط بالا با دمای ورودی تا 40 درجه کار کند.

 

 

 

 

چیدمان Smart که قبلا برای خط انبساط مستقیم و نوع معکوس وجود داشته، عملکرد مدار آبی اولیه در دماهای بالای مایع را بهینه می کند. با این کار عملکرد چیلر افزایش یافته و عملیات سرمایش آزاد گسترش می یابد.

 

 

 

با استفاده از نمونه که دیتاسنتر با افزایش دمای 6 درجه در دمای آب چیلر، Climaveneta می گوید چیلر خارجی جدید میتواند ظرفیت سرمایش خود را تا 23 درصد بهبود بخشد و در نتیجه راندمان 16 درصد بهتر می شود. حالت سرمایش آزاد می تواند از این مزیت استفاده کرده و حتی وقتی دماهای خارجی بالاست از هوای بیرون استفاده کند.

 

 

 

 

عملکرد بهتر در دماهای بالا به معنای کاهش ایمنی نیست. نسخه Smart مخصوصاً برای افزایش راندمان دیتاسنتر و در عین حال تضمین عملیات مطمئن تر طراحی شده است.

 

 

 

 

فن های اینورتر EC PUL یک مدیریت جریان هوای دقیق تر و کاهش جذب برق تا حدود 25% را سبب می شود و آخرین فناوری کمپرسور اینورتر DC راندمان قابل توجه در بارهای جزئی فراهم می کند.

 

 

 

 

قلب دستگاه، کنترلر Evolution+ یکپارچه است که کنترل الکترونیک هوشمندی است که اجازه می دهد دستگاه به سرعت با شرایط محیطی متغیر سازگار شود. با الگوریتم پیشرفته ای به نام ADS، Evolution+ مدیریت سرمایش آزاد کامل و نیز مدیریت بار حرارتی دینامیک فراهم می کند که از نظر راندمان و اعتبار بیشتر سیستم مزایای زیادی دارد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;