ساخت دریچه کنترل از راه دور کولر آبی

ساخت دریچه کنترل از راه دور کولر آبی

علیرضا بلورفروش مخترع این دستگاه اظهار داشت: امروزه در کشور ما استفاده از کولرهای آبی و دریچه‌های آنها در داخل منازل و تمام اماکن، بسیار زیاد است.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  وی افزود: این دریچه‌ها معایبی دارند، از جمله این که در فاصله‌های زیادی از سطح زمین قرار داشته و بستن و بازکردن آن ها بسیار دشوار است.

علیرضا بلورفروش مخترع این دستگاه اظهار داشت: امروزه در کشور ما استفاده ازکولرهای آبی و دریچه‌های آنها در داخل منازل و تمام اماکن، بسیار زیاد است. وی افزود: این دریچه‌ها معایبی دارند، از جمله این که در فاصله‌های زیادی از سطح زمین قرار داشته و بستن و بازکردن آن ها بسیار دشوار است.

 

این مخترع گفت: دریچه‌های جدید ساخته شده، دارای یک قاب فلزی و پره‌های پلاستیکی است. از پره‌های پلاستیکی هم به این دلیل استفاده شده که پره‌های فلزی، گرد وغبار گرفته و باعث محکم و غیرقابل حرکت شدن دریچه می‌شوند. بنابراین در دریچه جدید، از نوعی پلاستیک خاص استفاده می‌شود. به گفته وی، می‌توان از راه دور و با استفاده از ریموت، وضعیت این پره‌ها را کنترل کرد.

 

این مخترع اظهار کرد: استفاده از این روش، باعث کاهش مصرف انرژی شده و در فصل زمستان هم نیاز به هیچ درپوشی نخواهیم داشت، زیرا پره‌ها، بر هم منطبق می‌شوند و حالت عایقی را به وجود می‌آورند که مانع خروج هوای گرم داخل منزل به بیرون می‌شوند.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;