ساخت اولین آینه بغل‌های دیجیتال جهان

به گزارش تاسیسات نیوز، لکسوز ES 2019 اولین خودرو جهان است که از آینه های بغل های دیجیتال استفاده می کند. این ماشین ها فعلاً فقط در ژاپن موجودند ولی نشانه هایی در مورد نحوه کار این تکنولوژی وجود دارد.


این آینه ها شامل یک جفت پایه است که ارتفاع آن نصف آینه بغل های معمول است و چراغ های LED در جلو و دوربین های کوچک زاویه باز در پشت آنها تعبیه شده است.




داخل اتاق ماشین، شما دو صحنه کوچک خواهید داشت که تصاویر دوربین های روی اینه ها را به شما نشان می دهد و قابلیت هایی مانند هشدارهایی مانند نقطه های کور دید، شناسایی اشیاء و حتی سبزشدن چراغ راهنمایی برای شروع حرکت را دارد.


وقتی شما به عقب حرکت می کنید، دوربین ها برای کمک به شما زوم می کنند و نیز خطوط پیرامونی دید را به شما نشان می دهند تا در زمان پارک خودرو به حفظ فاصله کمک کنند.




این آینه ها قطعاً نسبت به اینه های معمول میدان دید عریض تری ارایه می کنند. اما به خاطر داشته باشید سازندگان همیشه دوربین ها را در فاصله ای از بدنه خودرو قرار می دهند و در نتیجه باز نقاط کوری وجود خواهد داشت؛ این مشکل با وجود دوربین هایی که روی آینه ها قرار می گیرند، برطرف می شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;