ساخت انواع دیگ بخار و آب گرم و روغن داغ در ایران

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت مخزن فولاد رافع (دابو صنعت)، فعال در حوزه تاسیساتی و صنعتی توانسته است محصولات متنوعی را همچون دیگ بخار، دیگ آب گرم و آب داغ، دیگ روغن داغ و نمک را تولید و وارد عرصه تجاری کند.

 

 

 

علی اصغر رحمانی مدیرعامل مخزن فولاد رافع خدمت رسانی در بخش تأسیساتی و ساختمانی را عمده هدف شکل‌گیری این شرکت دانست و افزود: این شرکت، با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان این حوزه توانسته است طیف متنوعی از انواع دیگ‎ها، مخازن تحت فشار و … را تولید و به بازار تجاری عرضه کند.

 

 

 

این فعال فناور، با بیان به این که دابو صنعت جزو نخستین شرکت‎هایی است که با علامت و پلاک استاندارد به بازار عرضه می‎شود، افزود: محصولات این شرکت با دارا بودن استانداردهای معتبر و رعایت معیارهای تولیدات با کیفیت در عرصه بین‌المللی نیز حضور دارند و برخی از محصولات این شرکت به کشورهای آذربایجان، امارات، قزاقستان، عراق، ازبکستان، ارمنستان، ترکیه و … به صورت مستمر صادر می‎شود.




وی با اشاره به کاربردهای متنوع تولیدات این شرکت در صنایع مختلف گفت: تولیدات این مجموعه از جمله انواع دیگ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف (بخار، آب داغ، آب گرم و روغن داغ)، مبدل‎های حرارتی، انواع فیلتر مایعات، دی اریتور، مخازن تحت فشار، انواع سیستم‎های کاهنده مصرف انرژی، پکیج‎های چند منظوره موتورخانه‎ای، هواسازهای گرمایشی (هیتر) و مشعل‎های صنعتی هستند که با توجه به نوع مصرف و شرایط کاری به طور کامل توسط واحدهای تحقیق و توسعه و فنی-مهندسی، طراحی و ساخته می شوند.

 

 

 

رحمانی با اشاره به تولید بویلرها و مبدل‎ها برای نخستین بار در کشورمان افزود: این شرکت موفق به طراحی، تولید و ثبت محصولات دانش بنیان جدید با رویکرد کاهش مصرف انرژی شده است و تاکنون نمونه‎های متعددی از این محصولات در داخل و خارج از کشور نصب شده و به بهره برداری رسیده است.





این فعال فناور بهره گیری از فناوری‎های نوین و به کمک متخصصان بومی در راستای تحقق طرح‎های ملی مرتبط با بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی را از رسالت‌های این شرکت برشمرد و افزود: تلاش کردیم گام‌های مثبت و موثری را برای تحرک صنعت، پیشرفت و توسعه پایدار کشور و رفع نیازهای داخلی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اقتصاد دانش بنیان از طریق تعامل بین بخش علمی و صنعتی کشور بردارد.

 

 

 

این فعال فناور، با اشاره به محصولات فناور این شرکت در عرصه مخازن صنعتی گفت: این شرکت محصولات متنوعی را در این عرصه تولید کرده است که از مهم‎ترین آنها می‌توان به دیگ بخار، دیگ آب گرم و آب داغ، دیگ روغن داغ و نمک مذاب، مبدل حرارتی، تجهیزات وابسته و قطعات جانبی این حوزه اشاره کرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;