ساخت بومی الکترو موتور القایی و ژنراتور

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت توربو ژنراتور شاهرود با طراحی و ساخت الکترو موتورهای القایی، بازسازی ماشین‎های جریان مستقیم (DC) و ساخت ژنراتورهای صنعتی چالش کشور به واردات و بازسازی این تجهیزات را بر طرف کرده است.

 

 

 

 

آسیه فاتح مدیرعامل شرکت توربو ژنراتور شاهرود با اشاره به بهره‌مندی از ماشین آلات فناور و نیروی انسانی توانمند برای ساخت و بازسازی الکتریکی و مکانیکی انواع الکترو موتور، ژنراتور، ترانسفورماتور، مگنت‎های الکتریکی و جداکننده‎های مغناطیسی، افزود: ساخت الکترو موتورهای القایی، بالانس دینامیک، بازسازی ماشین‎های جریان مستقیم (DC) و ژنراتورهای نیروگاهی همگام با پیشگامان صنعت برق جهان ممکن شده است.

 

 

 

 

فاتح، به توانمندی ساخت الکترو موتورهای القایی مطابق با فناوری روز و نیاز مشتریان اشاره کرد و گفت: با توانمندی طراحی و ساخت الکترو موتورهای AC از نوع فشار ضعیف و فشار قوی طبق سفارش نیاز مبرم بازار به این محصول برطرف شده است، زیرا الکترو موتورهای ساخته شده در بازارهای داخلی کمیاب و یا نایاب هستند و و به دلیل دشواری‌های زیاد، وارد کردن آنها از خارج کشور مقرون به صرفه نیست.





این فعال فناور گشتاور راه اندازی بالا، قابلیت استفاده از رتورهای قفس سنجابی و یا رتورهای اسلیپ رینگ و تنوع در طراحی بر اساس ولتاژ و فرکانس مورد نیاز مشتری به عنوان مزیت‌های این محصول گفت: دارای سیستم عایق کاری با مقاومت بسیار بالا و استفاده از تکنیک رزین کاری تحت خلاء و فشار در کنار ویژگی‌های دیگری چون قابلیت استارت به دفعات زیاد در طول سال و قابلیت استفاده به صورت عمودی یا افقی از مزیت‌های این محصول فناور به شمار می‌روند.

 

 

 

مدیرعامل توربو ژنراتور شاهرود به توانمندی بازسازی …. اشاره کرد و افزود: با به کار گیری ماشین آلات و تجهیزات مخصوص و پیشرفته و با استفاده از تکنولوژی روز، صدها نمونه از ماشین‎های جریان مستقیم (DC) و موتورهای تراکشن به شکل موفقیت آمیزی تحت عملیات بازسازی قرار گرفته اند و تلاش شده است تعمیرات ماشین‎های جریان مستقیم (DC) با کیفیت بالایی صورت بگیرد.

 

 

 

 

وی افزود: سیم پیچی انواع آرمیچر، سیم پیچی قطب‎های استاتور، بازسازی یا ساخت قطعات مکانیکی به عنوان بخشی از سرویس‌هایی که بر روی ماشین‎های DC، موتورهای تراکشن و سایر ماشین‌های مورد استفاده در صنایع حمل و نقل ریلی به شمار می‌رود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;