ساختمان استاندارد حق هر ایرانی

به گزارش تاسیسات نیوز، تاریخ گواهی می‏دهد که جامعه ایرانی همواره هدفمند به دنبال تحقق آرمان‏های خود بوده است و این کمال‏گرایی بی‏شک در موضوع مسکن به عنوان یکی از نیازهای اولیه بشر از جایگاهی ویژه برای آنها برخوردار است.

 اما سوال بزرگ همین جا پدید می آید که به راستی « خانه ایمن» در دسترس جامعه هدفمند ایرانی قرار گرفته است؟ چه فرد  یا نهاد هایی در مسیر دسترسی به هدف موصوف نقش آفرین هستند و هر کدام چه وظیفه‏ای بر دوش دارند؟

در این مسیر دشوار نهادهایی همچون وزارت راه  و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، شهرداری ها ، بانک ها ، بیمه‏ها، رسانه ها و … حلقه های بهم پیوسته زنجیر دستیابی به خانه‏ای استاندارد به شمار می روند.

مردم شهر و کشورمان، شایسته بهره برداری از ساختمان هایی استاندارد هستند. ساختمان هایی که با رعایت اصول و مقررات و متعهدانه ساخته شده باشد و کاملا  استاندارد باشند. 

سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز باید به گونه ای در این مسیر گام بردارد که با برنامه ریزی هدفمند، از همه توان خود برای ساخت خانه ای استاندارد بهره ببرد.

 در راستای تامین حقوق متعالی شهروندی و نیز به قصد و نیت والای حصول آرامش و آسایش برای همه بهره‏برداران،یک شعار بزرگ را سرلوحه کار خود قرار می دهیم؛ « خانه استاندارد حق هر ایرانی است.» 






انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;