دستگاه های تهویه مطبوع هوشمند + تصویر

به گزارش تاسیسات نیوز، دستگاه های تهویه مطبوعی که قادر به آنالیز و واکنش به رفتار ساکنین محل باشند، محصول برجسته LG در نمایشگاه تکنولوژی مصرف کننده که در ژانویه 2017 در ایالات متحده برگزار می شود، خواهد بود.

 

 

 

این سازنده کره ای ادعا می کند «فناوری یادگیری کامل» را به طیف گسترده ای از وسایل خانگی آورده است. این تکنولوژی طوری طراحی شده که اجازه می دهد وسایل خانگی با جمع آوری و مطالعه الگوهای سبک زندگی مشتریان، نیازهای کاربران خود را بهتر درک کنند. این فرایند هرگز پایان نمی پذیرد و همیشه ارتقا می یابد تا راه حل های جدیدی در اختیار مشکلات روزمره قرار دهد.

 

 

 

تهویه مطبوع هوشمند LG مجهز به تکنولوژی یادگیری کامل، الگوهای رفتار روزانه مالکان از جمله بخش هایی از خانه که در زمان های خاص روز بیشتر توسط ساکنین اشغال می شود، را شناسایی می کند. با این اطلاعات، LG می گوید یادگیری کامل دستگاه تهویه مطبوع را قادر می سازد بتواند بررسی کند چگونه بهترین دماهای آسایش را به سرعت و کارامد تامین کند. این می تواند شامل تامین سرمایش سریع برای مناطق خاص خانه مثل نشیمن یا آشپزخانه با تعداد بیشتر و دوره های زمانی طولانی تر باشد.

 

 

 

شرکت همچنین به دنبال معرفی تکنولوژی در یخچال های خانگی برای انجام کارکردهای مختلف با پیش بینی فعالیت های خانواده بر اساس رفتار گذشته آنها است. این ممکن است شامل پرکردن خودکار سینی یخ در زمانی از روز که نوشیدنی سرد در تابستان بیشتر مصرف می شود، باشد. یخچال هوشمند LG می تواند وقتی شرایط دما و رطوبتی که سبب فساد مواد غذایی می شود را حس می کند، سیستم استریلیزاسیون 4 مرحله ای را برای افزایش ماندگاری غذاها به کار بیاندازد.

 

 

 

وسایل خانگی با تکنولوژی پیشرفته یادگیری کامل LG از پنجم تا هشتم ژانویه 2017 در CES 2017 مرکز گردهمایی های لاس وگاس در معرض دید عموم قرار می گیرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;