خطرات بالا رفتن فشار پکیج

تاسیسات نیوز: در این مقاله سعی بر این داشته ایم به مشکلات کوچک که هنگام استفاده از پکیج با آن برخورد می کنیم اشاره و راهنمایی کنیم.
پکیج به صورت طراحی شده که بتواند فشار مضاعف برروی خود را خنثی کند و اگر فشار به ۲ بار هم برسد مشکلی برای آن بروز نمی‌کند. مشکل زمانی بروز می‌کند که فشار به بیشتر از ۳ بار برسد.
بالا رفتن فشار معایب زیادی دارد و می تواند آسیب به پکیج و ساختمان وارد کند که از جمله این معایب موارد زیر است:
  • ایجاد رطوبت و نم و آسیب به ساختمان که علت آن نشتی آب از شیر اطمینان پکیج است
  • بروز زنگ‌زدگی و خوردگی و پوسیدگی در سیستم لوله‌کشی پکیج
  • وارد شدن آسیب به اجزای داخلی پکیج
صفر تا صد هواگیری پکیج

هوزینگ پمپ پکیج

هوزینگ پمپ پکیج قطعه‌ای است که الکترو موتور داخل آن قرار می‌گیرد و پروانه الکترو موتور در آن می‌چرخد و آب را به گردش در می‌آورد.

الکترو موتور به طریق ۴ عدد پیچ آلن خور به هوزینگ نصب می‌شود و با یک عدد اورنگ آب‌بندی می‌شود.

بر روی هوزینگ یک عدد پیچ هواگیری وجود دارد که به صورت خودکار هوای اضافه هوزینگ را تخلیه می‌کند.

هوزینگ‌ها یک ورودی دارند و یک خروجی که ورودی از برگشت رادیاتورها می‌باشد و خروجی به سمت مبدل اصلی پکیج دیواری نیز می‌باشد.

علت سوت کشیدن پکیج ایران رادیاتور علت سوت کشیدن پکیج ایران رادیاتور

هواگیری پکیج شوفاژ دیواری

آیا هواگیری پکیج تنها مربوط به پمپ است؟

در جواب این سوال باید گفت که در اصل با هواگیری پکیج با خارج کردن هوای پمپ کامل می‌گردد. ولی با انجام هواگیری پکیج فقط بخشی از مشکل هواگرفتن دستگاه برطرف می‌شود. و برای کامل شدن سیکل هواگیری پکیج وبالا بردن بازده دستگاه بهتر است که رادیاتورها هم هواگیری مجدد شود.

صفر تا صد هواگیری پکیج

علت هوا گرفتن پکیج 

یکی از دلایل ورد هوا به پکیج و رادیاتورهای شوفاژ این است که در بعضی موارد در زمان ورود آب به لوله‌های پکیج و رادراتورها تاخیری در گردش آب صورت می‌گیرد که باعث ایجاد هوا در لوله‌ها می‌شود.

و در طول مدت استفاده از پکیج و رادایاتورها این هوا در لابلای آب در حال گردش در لوله به دام میافتد. که باید حتما خارج شود زیرا باعث پایین آمدن عملکرد دستگاه و سیستم گرمایشی می‌شود دقت بفرمایید که برای رفع این مورد حتما از یک تعمیرکار مجاز کمک بخواهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;