خرید بزرگترین مجموعه کمپرسورهای نیمه هرمتیک جهان

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، Bock، یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان کمپرسور صنعتی و تجاری در جهان، توسط هولدینگ نورد از GEA در سال ۲۰۲۰ خریداری شد.

با این خرید، دانفوس بزرگترین مجموعه کمپرسورهای نیمه هرمتیک جهان را برای مبردهای طبیعی مانند CO2 (R744)، هیدروکربن‌ها و سایر مبردهای با GWP پایین به مجموعه کمپرسورهای گریز از مرکز بدون روغن، اینورتر اضافه خواهد کرد. کمپرسورهای اسکرول، پیستونی و اسکرو و واحدهای متراکم.

با نیروی کار موجود متشکل از حدود ۳۵۰ متخصص کمپرسور در سراسر جهان و چهار سایت تولیدی در فریکنهاوزن، آلمان، استریبو، جمهوری چک، بنگلور، هند، و سوژو، چین، Bock GmbH به عنوان یک تولید کننده کمپرسور با کیفیت بالا و با کیفیتی که خدمات ارائه می دهد، شهرت زیادی به دست آورده است. سیستم های تبرید متحرک و ثابت در حمل و نقل، اتوبوس، خرده فروشی، تدارکات، ذخیره سازی و پردازش مواد غذایی.

Danfoss می‌گوید که قصد دارد در این تجارت سرمایه‌گذاری کند، «راه را برای رشد سبز، و آینده‌ای پایدارتر، کارآمدتر از انرژی و کربن زدایی‌شده هموار کند» و در عین حال دامنه فناوری‌های پایدار خود را گسترش دهد.

یورگن فیشر، رئیس شرکت Danfoss Climate Solutions می‌گوید: “با گسترش مجموعه خود با کمپرسورهای نیمه هرمتیک Bock، ما به قول خود برای کمک به کربن زدایی مشتریان خود عمل می کنیم.”

کریستین استرند، رئیس کمپرسورهای تجاری دانفوس افزود: این خرید موقعیت منحصر به فردی را در بازار برای تجارت کمپرسورهای تجاری دانفوس ایجاد خواهد کرد و مشتریان ما از مجموعه کاملی از کمپرسورها از جمله کمپرسورهای نیمه هرمتیک برای CO2 بهره مند خواهند شد که به انتقال کمک خواهد کرد. به مبردهای جایگزین و بازده انرژی بیشتر.»

دکتر مارکوس آلبرشت، مدیرعامل Bock، خرید را به عنوان “لحظه ای هیجان انگیز” توصیف کرد: “پس از رشد قوی و موفقیت آمیز ما در دو سال گذشته، اکنون تبدیل شدن به بخشی از خانواده Danfoss فرصت های تجاری جدیدی را برای Bock ایجاد می کند. بر اساس شراکت نزدیکمان، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که با هم در موقعیت ایده‌آلی هستیم تا به یکی از قوی‌ترین بازیگران در تجارت کمپرسور در سطح جهان تبدیل شویم.

 

این معامله منوط به تایید مقررات است و انتظار می رود حداکثر تا سه ماهه اول ۲۰۲۳ بسته شود.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;