خرم : استانداردهای زیست محیطی شرط اجرای ساختمان سبز

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور،  همزمان با روز جهانی بهداشت، پیامی به شرح ذیل اعلام کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی بهداشت ، نماد وحدت و انسجام جوامع بشری در راه تحقق توسعه پایدار و زندگی سالم و جامعه ایمن و حفظ ارزش های انسانی و اخلاقی و جلوگیری از نابودی منابع طبیعی است ، که منشاء اثرات فراوان در ارتقاء سلامت جامعه می باشد .
ضمن تجلیل و قدردانی از همت و ایثار و توانمندی ها و دستاوردهای ملی و بین المللی متخصصان و تلاشگران عزیز حوزه بهداشت و درمان و سلامت کشور ، روز جهانی بهداشت را گرامی می داریم .
بهداشت و سلامت جامعه از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است ، و برای ساماندهی و ارتقاء فرهنگ و خدمات فراگیر و یکسان و عادلانه بهداشت در کشور ، نیازمند حمایت های بیش از پیش حاکمیت و مشارکت آحاد جامعه و همراهی سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی و اجرایی خواهد بود .
سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود ، همواره در تلاش بوده است ، بمنظور حفظ و بهبود بهداشت و سلامت جامعه ، با ترویج استفاده از نیروی انرژی های پاک و تجدید پذیر و رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در اجرای ساختمان سبز ، ایفای نقش نماید .
سلامتی و آرامش و سعادت همه مردم شریف و فهیم ایران را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم .
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;