برگزاری جشنواره مجازی بهاره با حضور ۳۱۹ فروشگاه اینترنتی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک از حضور ۳۱۹ فروشگاه اینترنتی در جشنواره مجازی بهاره خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در نشست خبری با موضوع جشنواره فروش اینترنتی و پویش از خانه بخریم اظهار کرد: جشنواره‌ای اواخر سال تحت عنوان جشنواره مجازی بهاری برگزار شد که سه رکن خریداران اینترنتی (مردم)، فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه افلاین داشت.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ترغیب مردم به خرید‌های اینترنتی و فروش کالا‌های فروشگاه‌هایی است که در دوران کرونا با رکود مواجه شده بودند.
رهبری بیان کرد: طبق آمار اولیه ۲۰۸ هزار بازدید از سایت جشنواره انجام شده است و ۱ هزار و ۲۰۰ فروشگاه اینترنتی در سایت ثبت نام کردند که با توجه به سوابق کاری آن‌ها  ۳۱۹فروشگاه اینترنتی برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.
وی بیان کرد: ۵ تا ۶ هزار واحد صنفی آفلاین  نیز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی در جشنواره حضور داشتند که اغلب آنها فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی و خشکبار بودند که بیشترین ضرر را در دوران کرونا شاهد بودند.
رهبری بیان کرد: در این جشنواره از سوی فروشگاه‌های اینترنتی به صنوف آفلاین خدماتی مانند ثبت نام و غرفه رایگان و تخفیف دریافت کارمزد و آموزش فروش اینترنتی داده شد و از سوی دیگر فروشگاه‌های اینترنتی نیز از خدماتی بهرمند شدند.
رهبری بیان کرد: از سوی دولت اینترنت رایگان در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفت و هزینه اینترنت افرادی که به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کردند نیز صفر بود.
وی افزود: برای خریداران نیز مزایایی در نظر گرفته شد و جوایزی به خریداران اهدا شد و ۴ شب در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما مراسم قرعه‌کشی انجام شد.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;