جمع بندی نهایی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

بررسی بودجه ۱۴۰۱ شرکت ها، مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری تهران و تعیین مصارف ماموریتی بودجه در کمیسیون تلفیق به اتمام رسید و برای ارائه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران آماده شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، پس از تصویب سقف بودجه در صحن شورای شهر تهران، تمامی کمیسیون های تخصصی پس از جلسه های جداگانه با حوزه های مربوطه خود نظراتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دادند و طی جلساتی، بررسی بودجه ۱۴۰۱تمامی مناطق ۲۲ گانه، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه پایان یافت.
همچنین روز گذشته کمیسیون تلفیق با حضور روسای کمیسیون های تخصصی، طی جلسه فشرده ای، بودجه ۱۴۰۱ را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری کردند.
در این نشست، نظر کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص جمع بندی نهایی تبصره های بودجه و همچنین بودجه شرکت ها، سازمان و معاونت ها بودجه ارائه شد.
اعضای کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مصارف بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در حوزه های ماموریتی حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری، به جمع بندی ارقام مصارف بودجه پرداختند.
بنا براعلام روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، با اتمام جمع بندی کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در اوایل هفته آینده در صحن شورا مطرح و به رأی گذاشته خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;