جایگاه های سوخت پایتخت افزایش می یابد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت، از سرعت گرفتن روند احداث این جایگاه‌ها خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری شهر، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به روند ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در تهران گفت: ما این موضوع را چند بار از شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران پیگیری کردیم و گزارش دادند که تا کنون ۲۰ جایگاه به قطعیت رسیده و ساخت عمده آن آغاز شده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که تا پایان سال تعداد جایگاه‌های مصوب در شورا پوشش داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: مشکلاتی در شیوه انعقاد قرارداد و موانع حقوقی وجود داشت و به همین دلیل، ساخت جایگاه‌ها زمان‌بر شد، اما اقدامات لازم صورت گرفت و زمین‌های زیادی نیز توسط مناطق ۲۲گانه معرفی شد.
وی ادامه داد: ناهماهنگی‌هایی بین شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای هماهنگی‌ها و صدور مجوزها وجود داشت که ظاهرا در جلساتی که برگزار شد، ابهامات برطرف شده و کار سرعت گرفته است.
تشکری هاشمی با تأکید بر این که امسال آنچه تعهد کردند عملیاتی خواهد شد، تصریح کرد: زمین را شهرداری ارائه می‌دهد و سرمایه‌گذاری نیز از نوع خرد است. هر جایگاه پنج میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات استاندارد نیاز دارد که با توجه به تأمین زمین از سوی شهرداری به نظر می‌رسد ساخت این جایگاه‌ها سهل‌الوصول باشد.
گفتنی است، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، باید ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت ایجاد شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;