ثبت‌نام نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل، ۲ تا ۵ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی؛ پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل «Hospitalar 2023» برگزار می‌شود.
نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی برزیل، کامل‌ترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه مراقبت‌های بهداشتی در برزیل و آمریکای لاتین است. این نمایشگاه به عنوان جایگاهی برای نمایش فناوری‌های بیمارستانی شناخته شده است.
محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل حوزه‌های «فناوری‌های پزشکی»، «تجهیزات آزمایشگاهی»، «اورژانس و حمل‌ونقل»، «ارتوپدی و توانبخشی»، «پزشکی و داروخانه بیمارستانی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «فناوری ساختمان، پروژه ساخت و نگهداری»، «مبلمان و وسایل (اثاثیه)»، «لباس و پارچه برای استفاده عمومی»، «سیستم‌های لباسشویی»، «موادغذایی و آشپزخانه بیمارستان»، «تجهیزات جراحی»، «کالاهای مصرفی پزشکی»، «پرستاری و نظارت»، «تروماتولوژی و توانبخشی پس از عمل»، «مراقبت در خانه» و «ادبیات (تخصصی) پزشکی» می‌شود.
حضور در این نمایشگاه به عنوان دریچه‌ای مناسب و مثمر ثمر برای تجارت در بازار مراقبت‌های پزشکی در برزیل و آمریکای لاتین محسوب می‌شود.
به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان برای ثبت نام تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فرصت دارند به آدرس سامانه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی (غزال)  https://ghazal.inif.ir/ مراجعه کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;