ثبت‌نام مسابقه سازه ماکارونی (نجات تخم‌مرغ) ویژه فرزندان اعضای نظام مهندسی

تاسیسات نیوز: واحد آموزش، پژوهش و ترویج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در جهت ایجاد انگیزه و نشاط در میان خانواده‌های محترم اعضای سازمان و ترویج تفکر خلاقانه مهندسی، در نظر دارد مسابقه طراحی سازه ماکارونی (نجات تخم‌مرغ) را برای فرزندان اعضای محترم سازمان برگزار نماید. شرایط شرکت در مسابقه به شرح ذیل می‌باشد:

شرایط سنی: کلیه فرزندان اعضای محترم سنین ۷ الی ۱۷ ساله
تعداد شرکت‌کنندگان: شرکت‌کنندگان شامل ۳۰ نفر می‌باشند که هر دو نفر با توجه به شرایط سنی و به قید قرعه به‌صورت یک تیم در مسابقه شرکت خواهند کرد و نهایتاً مسابقه بین ۱۵ تیم برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است با توجه به تعداد محدود شرکت‌کنندگان، اولویت‌بندی بر اساس زمان ثبت‌نام می‌باشد. ثبت‌نام در مسابقه به‌منزله حضور قطعی در مسابقه نمی‌باشد لذا به شرکت‌کنندگان نهایی از طرف سازمان متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هدف: ساخت سازه‌ای برای محافظت از تخم‌مرغ در برابر سقوط از ارتفاع ۱۰ متری است. در این مسابقه سعی بر این است که سبک‌ترین سازه با سریع‌ترین و نزدیک‌ترین فرود به هدف ساخته شود.
مصالح مورداستفاده:
۱٫ ماکارونی قطر ۱٫۲
۲٫ چسب نواری (برق)
۳٫ تخم‌مرغ

برای گروه‌ها در روز مسابقه تخم‌مرغ و کلیه مصالح موردنیاز فراهم می‌شود.
اعضای محترم سازمان می‌توانند در تمام فرایند انجام مسابقه با فرزندانشان مشارکت نماید.
برندگان: به سه گروهی که بیشترین امتیاز را دارند و همچنین گروهی که خلاقانه‌ترین طرح را ارائه نمایند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
زمان برگزاری مسابقه، دستورالعمل، جوایز و سایر جزئیات متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌گردد.
متقاضیان شرکت در مسابقه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۱ از طریق لینک ذیل نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;