تیم خودروهای خورشیدی MIT برای دومین سال متوالی برنده چالش خورشیدی آمریکا شد

به گزارش تاسیسات نیوز،کامرون کوکش، کاپیتان SEVT و ارشد MIT می گوید: «ما کمی نگران این بودیم که این مسابقه چگونه پیش می رود، زیرا سال گذشته بسیار سخت بود. امسال ما تصمیمات بیشتری را از قبل برنامه ریزی کردیم و بسیار لذت بخش تر بود.

برای واجد شرایط شدن در چالش خورشیدی آمریکا، تیم‌ها هفته سختی از چالش‌ها به نام «مشاهده موشکافی» و جایزه بزرگ فرمول سان، یک مسابقه پیست سه روزه را پشت سر می‌گذارند. این رویدادها تضمین می کند که تیم ها می توانند با خیال راحت سفر هشت روزه را از ایندیپندنس، میسوری تا توئین فالز، آیداهو به پایان برسانند. دیگر از قابلیت پیش‌بینی مسیر لذت نمی‌برند، تیم‌ها باید با تغییرات ارتفاع، شرایط جاده و قوانین رانندگی مقابله کنند.

به روش معمول MIT، تیم استراتژی SEVT نرم افزاری را برای اندازه گیری این متغیرها و تعیین بهترین سرعت برای سفر طراحی کرد. استفان کمپبل، سرپرست ارشد استراتژی MIT، می‌گوید: «تکرار جدید تمام طول سال گذشته برای توسعه طول کشید. «فلسفه ما با نسخه جدید توسعه ابزارهایی برای کمک به افرادی بود که تماس‌های استراتژیک دارند. این ثابت شد که در طول مسابقه کاملاً منعطف است و به ما امکان می دهد تا سرعت هدف خود را بر اساس اهداف مسافتی و شرایط آب و هوایی در حال تغییر تطبیق دهیم. تیم استراتژی در کنار Nimbus در یک وسیله نقلیه تعقیب و گریز رانندگی کردند و هر بار که نرم افزار داده های جدید را دانلود می کرد، سرعت هدف را صدا می زد.

تیم استراتژی هر تصمیمی را مخفیانه می گرفت، زیرا اگر تیم های دیگر برنامه های آنها را می شنیدند، می توانستند برنامه های خود را برای پیشبرد تنظیم کنند.

پاتریک مک‌آتامنی، مربی فنی مرکز Edgerton و مدیر فروشگاه، می‌گوید: «آنها حتی به من نمی‌گویند باتری آنها چقدر شارژ دارد. پدر و مادر استیون با ما در کمپ بودند و او هم به آنها چیزی نمی گفت!

مسابقه امسال در طول موج گرما با روزهای ۱۰۰ درجه برگزار شد. برای اینکه بهترین عملکرد خود را داشته باشند و از حوادث جلوگیری کنند، تیم باید هیدراتاسیون، خواب، سطح استرس و دمای یکدیگر را زیر نظر داشته باشد.

پایان پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;