تیراندازی به آزمون تبدیل وضعیت برق در اهواز+تصاویر

تیراندازی افراد ناشناس به نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در محل آزمون تغییر اشتغال جنب دانشگاه پیام نور اهواز منجر به زخمی شدن یکی از کارکنان شرکت توزیع برق امیدیه و خسارات مختلفی به خودرو‌ها و تاسیسات محل مورد حمله وارد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، امروز تیراندازی افراد ناشناس به نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در محل آزمون تغییر اشتغال جنب دانشگاه پیام نور اهواز منجر به زخمی شدن یکی از کارکنان شرکت توزیع برق امیدیه شد.
در این تیراندازی که به حوزه آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های برقی صورت گرفت علاوه بر تیر خوردن و مجروح شدن یکی از کارکنان برق، خساراتی به خودرو‌ها و تاسیسات محل مورد حمله وارد گردید.
آزمون تبدیل وضعیت برق امروز به صورت همزمان در سراسر کشور بجز ۵ استان برگزار گردید. آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شرکت های برق توانیر دو مرتبه به تعویق افتاده بود. آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت‌های توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و زنجان به زمان دیگری که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد موکول می‌شود.
قبلا اعتراضاتی در خصوص عدم برگزاری آزمون برگزار شده بود ولی هنوز مشخص نشده است که این تیراندازی محل برگزاری آزمون در استان خوزستان در راستای اعتراض به برگزاری بوده است یا نه. موسسه آموزشهای صنعتی آب و برق متولی و مجری برگزاری این آزمون در کشور بوده و هماهنگی برقراری امنیت حوزه آزمونی نیز برعهده آنها بوده است.
توضیح تکمیلی:
وب سایت خبر خوزستان به نقل از منابع پلیس گفته است که تیرهای سرگردان به این فرد و خودروها اصابت کرده است.
منبع برق نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;