تگزاس رتبه نخست نصب توربین‌های بادی

به گزارش تاسیسات نیوز، وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد که تگزاس رتبه نخست نصب توربین های بادی برای تولید برق را برای خود حفظ کرد.


ریک پری روز جمعه در یادداشت توئیتری خود با اعلام این خبر، گزارش تارنمای «کران» را ضمیمه کرده است که می گوید تگزاس بیشترین توربین های بادی را نصب کرد و به عنوان ایالت نخست در تولید انرژی بادی در سال 2017 باقی ماند.


بر اساس گزارش وزارت انرژی آمریکا، تگزاس در سال 2017 بیش از 2 هزار و 300 مگاوات تاسیسات انرژی بادی اضافه کرد و ظرفیت تولید برق بادی را به حدود 22 هزار و 600 مگاوات رساند. اوکلاهما با نصب 851 مگاوات تاسیسات بادی، دارای رتبه دوم است.

 

هر مگا وات می تواند در زمان اوج مصرف، برق 200 خانه را تامین کند.


این گزارش می افزاید 14.8 درصد از مجموع انرژی تولید شده در تگزاس از طریق توربین های بادی بوده در حالی که این عدد در سال 2016 حدود 12.6 درصد اعلام شده است.


بر این اساس تگزاس با 22 هزار و 599 مگاوات تاسیسات برق بادی نصب شده بیشترین ظرفیت را نسبت به بقیه ایالت های آمریکا دارد و در رده های بعدی می توان از اوکلاهاما با هفت هزار و 495 مگا وات، آیوا با هفت هزار و 308 مگا وات و کالیفرنیا با پنج هزار و 555 مگا وات ظرفیت های بادی نصب شده، نام برد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;