توالت های عمومی که خصوصی می شوند!

ژاپنی ها حمام های غیر عادی دارند اما ما حدس می زنیم بیشتر مردم ترجیح می دهند بدون حضور دیگران از آنها استفاده کنند. اما نظرتان در مورد توالت های عمومی توکیو که با حضور افراد در آنها تغییر حالت می دهند چیست؟
به گزارش تاسیسات نیوز، این حمام ها در پارک عمومی هارو-نو-اوگاوا و پارک یویوگی فوکاماچی در توکیو قرار دارند. تنها فرق بین آنها این است اولی آبی متمایل به سبز، سبز و آبی است، در حالی که دومی زرد، صورتی و ارغوانی است. طراحی شفاف رنگی آنها علاوه بر ظاهر زیبا علت عملی هم دارد.
دو مساله در مورد توالت های عمومی، مخصوصا آنهایی که در پارک ها قرار هستند، وجود دارد. اول اینکه آیا داخل آنها تمیز است و دوم اینکه کسی در آنها هست یا نه. با استفاده از یک تکنولوژی جدید، دیوارهای خارجی شیشه ای ساخته شده که وقتی قفل درب بسته می شود مات می شوند، در نتیجه فرد می تواند قبل از ورود داخل آنها را کنترل کند. شب ها هم آنها مثل یک فانوس زیبا پارک ها را روشن می کنند.
فناوری جدید مدل عامی از شیشه های هوشمند است. برای شفاف شدن شیشه ها باید ولتاژ اعمال شود و وقتی کسی در را قفل می کند منبع برق قطع می شود و شیشه ها مات می شوند.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;