توافق جدید نظام مهندسی گیلان با اداره کل استاندارد

جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و اداره کل استاندارد گیلان با موضوع مصالح ساختمانی (بتن آماده، تیرچه بلوک) برگزار شد.
 به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه هم اندیشی سازمان با اداره کل استاندارد با موضوع مصالح ساختمانی (بتن آماده ،تیرچه بلوک) در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان برگزار شد.
این جلسه که با حضور مهندس مقدادی نایب رئیس سازمان، نمایندگانی از دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل استاندارد، نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و گروه تخصصی عمران سازمان تشکیل شد گزارشی درخصوص بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولیدی تیرچه فعال در سطح استان ارائه شد و وضعیت مجوز فعالیت این واحدهای تولیدی و الزامات استاندارد آنها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد ضوابط تولید و اجرای تیرچه های استاندارد جهت استفاده مهندسان اطلاع رسانی شود.
لیست شرکتها و مصالح مورد تایید اداره استاندارد در سایت سازمان (منوی بالای سایت) قسمت خدمات مهندسی /مصالح استاندارد در دسترس است.
تقدیر اداره کل بهزیستی گیلان از نظام مهندسی استان
خبر دیگر اینکه اداره کل بهزیستی استان گیلان از سازمان نظام مهندسی ساختمان این استات تقدیر کرد.
در دیداری که دکتر حسین نحوی نژاد، مدیر کل اداره بهزیستی استان گیلان با رئیس سازمان داشت، از زحمات سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در ستاد مناسب سازی تقدیر به عمل آمد.
در این جلسه که جمعی از مدیران دو طرف حضور داشتند، درخصوص ضرورت مناسب سازی فضاها برای استفاده همگان صحبت شد.
 مهندس عبدالرضا قاسمیان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ضمن اشاره به اینکه شهر بدون مانع در سال ۹۲ با ارزیابی ۴۴ بانک پرتردد در سطح استان از نظر سهولت دسترسی برای افراد کم توان آغاز شد, گفت: نتیجه بازدیدهای تخصصی این سازمان شامل شناخت موانع دسترسی برای افراد کم توان به همراه برآورد هزینه اصلاحات آن در قالب کتابچه ای آماده چاپ است.
وی همچنین بیان کرد در ادامه این حرکت انسان دوستانه سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در کارگروه مناسب سازی استان به ارزیابی سالن های همایش پرتردد، پیاده رو‎ها، پارکها و ادارات و … در سطح استان پرداخت و ماحصل این بازدیدها در جلسات استانی و شهرستانی در اختیار دستگاههای مربوطه قرار داده شد.
در ادامه دکتر نحوی نژاد، تلاشهای سازمان نظام مهندسی را بدون چشم داشت و موثر خواند و از آن به عنوان بازوی فنی و تخصصی ستاد مناسب سازی یاد و اظهار امیدورای کرد که با استفاده از نیروهای پرتوان، متخصص و با مسئولیت در آینده بتوان طراحی شهر ها را به سمت طراحی بین المللی و مورد استفاده همگان پیش برد.
 سپس از سوی مدیرکل بهزیستی استان لوح تقدیری به سازمان به پاس تلاشهای صورت گرفته اهدا شد.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;