توافق استانداری و نظام مهندسی گیلان برای تحولات مثبت در منطقه

اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان رفتند.
مهندس عباس صابر که طی حکمی از وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان منصوب شده، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و عضو هیات مدیره ادوار این سازمان است.
وی در این دیدار ضمن تبریک این انتصاب و بیان اینکه حضور مهندس صابر در این منصب افتخار بزرگی برای جامعه مهندسی گیلان است، این اتفاق سرمنشا تحولات مثبت و موثری در حوزه ساخت و ساز استان قلمداد شد.
در ادامه این دیدار موضوعاتی نظیر تعرفه خدمات مهندسی، زمین ورزشی دهکده گیل پارک، گزارش های الکترونیکی در حوزه روستایی، ساخت و سازهای نسقی (در زمین های فاقد سند مالکیت) و سایر موارد از سوی نظام مهندسی مطرح شد.
مهندس صابر نیز بر سرعت رشد سازمان نظام مهندسی به مسئولیت نظارتی و نگاه فرا صنفی این سازمان به منظور ارتقای بیشتر و سریع تر تاکید کرد.
وی همچنین به نقش مردم و جامعه در تعامل با سازمان و ارائه خدمات عمومی سازمان در کنار ارائه خدمات تخصصی به اعضا تاکید و خاطر نشان کرد: نقش نظارتی سازمان باید پررنگ تر و برجسته تر باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان هم در این جلسه دوستانه اظهارداشت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مشتاقانه پذیرای راه حلها و پیشنهادهای کارشناسی شده نظام مهندسی ساختمان گیلان است.
وی همچنین از برگزاری جلسه هیات چهارنفره استان در آینده نزدیک خبر داد.
عباس صابر که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران است، عضویت در دوره چهارم شورای شهر رشت و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در دوره های چهارم تا ششم، سرپرستی اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان و فرمانداری شهرستان آستارا را در سوابق خود دارد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;