تهویه مطبوع جدید سامسونگ با الهام از تکنولوژی هوش مصنوعی

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: شرکت سامسونگ دستگاه تهویه مطبوع دیواری و بدون باد مزاحم جدید خود را معرفی کرده است که از مایع مبرد R32 استفاده می‌کند و از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می‌برد.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست، این محصول جدید که برای نخستین بار در ماه نوامبر در نمایشگاه Interclima 2019  در پاریس رونمایی شد، در ۵ نسخه مختلف عرضه می‌شود که سه نسخه از آن دارای تکنولوژی سرمایش بدون باد مزاحم است و برای بهبود دمای آسایش داخلی و مصرف بهینه انرژی از تکنولوژی‌های جدید هوشمند استفاده می‌کند.
خاویر فیز، مدیر فروش سابق و مدیر بخش توسعه و ارتباط با مشتری واحد تهویه مطبوع سامسونگ الکترونیکز در این باره گفت: دستگاه تهویه مطبوع جدید سال ۲۰۲۰ سامسونگ با بهره‌مندی از تکنولوژی تقویت‌شده بدون باد مزاحم و اینورتر قدرتمند دیجیتال جدید، ضمن مصرف بهینه انرژی، تجربه لذت از هوای مطبوع داخلی را برای مشتریان فراهم می‌کند.
این گزارش حاکی است؛ شرکت سامسونگ تکنولوژی بدون باد مزاحم خود را برای دستگاه‌های تهویه مطبوع در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. این تکنولوژی با حفره‌های کوچکی که روی دستگاه تعبیه شده است، هوای تازه را به صورت یکدست و ملایم در همه جا پخش می‌کند.
بر اساس این گزارش، سرمایش در این دستگاه‌ها بر سه حالت است: حالت اول خیلی سریع دمای هوا را کاهش می‌دهد؛ حالت دوم از یک ویژگی رطوبت‌زدایی بهره می‌برد و می‌تواند سطح رطوبت هوا را به بهینه‌ترین حالت تنظیم کند و سومین حالت شرایط مطلوب و دلخواه (دمای دلخواه) را حفظ می‌کند.
شایان ذکر است که این دستگاه‌های جدید سامسونگ، با استفاده از نرم‌افزار Samsung SmartThings قابلیت کنترل از راه دور را دارند. این دستگاه‌های جدید در انواع تک اسپلیت و چند اسپلیت وجود دارند و مدل‌های آن در طیف‌های مختلفی از ۲ کیلووات تا ۶٫۸ کیلووات عرضه می‌شوند. بهترین آن‌ها مدل‌های SEER  و SCOP است که هر دو با برچسب انرژی A+++ عرضه می‌شوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;