تقویت بازار داخلی محصولات فلزی با پرداخت اقساطی

تاسیسات نیوز– صدیقه بهزادپور:  سعید صفایی عضو هیائ مدیره شرکت فلزات صفایی با بیان این مطلب گفت: حضور بیش از شصت سال در بازار فلزات و فعالیت در حوزه واردات و تامین مقاطع آهنی و غیر آهنی شامل مس , آلیاژ های مسی( برنج , فسفربرنز..) , آلومینیوم , استیل و فولاد در مقاطع مختلف هم چون ورق و کویل , لوله , مقاطع توپر موجب شده تا گروه بازرگانی فلزات صفائی همواره در کنار تولید کنندگان قدمی در راستای پیشبرد صنعت بردارد.
وی افزود: عمده فعالیت این گروه همکاری با تولید کننده های مقاطع مختلف آلیاژهای مسی , برنجی و آهنی و فولادی و صنایع شیرآلات , لوستر سازی, خودرو سازی و صنایع مرتبط با ساختمان است.
این فعال اقتصادی با بیان اینکه رفع نیاز داخلی از اولویتهای این شرکت محسوب می شود اظهار داشت : تامین نیازهای داخلی کشور از جمله دغدغه های اصلی شرکت محسوب می شود و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد نیاز داخلی در خصوص محصولات مسی از طریق ما تامین می شود.
او در باره مشکلات موجود در صنعت گفت: تامین مواد اولیه با توجه به شرایط موجود یکی از مشکلات ما و دیگر تولیدکنندگانی است که در حال فعالیت هستند با وجود این به منظور حمایت از تولیدکنندگان و بازار داخلی تاکنونی شرایط مطلوبی برای فروش محصولات به متقاضیان در نظر گرفته ایم، تقسیط شرایط پرداخت دو تا سه ماهه، قیمت گذاری حداقل قیمتی و… از جمله اقدامات حمایتی این شرکت محسوب می شود که در صورت حمایت بیشتر و بهبود شرایط فعالیت در کشور این امر مطلوب تر از پیش نیز خواهد شد.
صفایی رفع نیاز داخل را اولویت خود ذکر و خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، فعلاً در حوزه صادرات ورود پیدا نکرده ایم تا فعالان اقتصادی داخل کشور در مسیر توسعه و رشد اقتصادی حرکت کنند. از این رو شرکت فلزات صفایی امکان خرید با مناسب ترین قیمت و همچنین امکان خرید از طریق گشایش اعتبار اسنادی فراهم نموده است.
شرکت های مرتبط با صنعت تاسیسات علاوه بر خرید انواع کالای مسی شامل لوله و مقاطع با کیفیت مناسب و قیمت و شرایط پرداخت اعتباری ، به دنبال کاهش هزینه های تولید جهت حضور موفق تر در بازارهای داخلی و بین المللی هستند و در عین حال تامین کنندگانی که انواع محصولات را با شرایط مذکور در اختیار آنها قرار دهند، از جذابیت بیشتری برخوردارند.
عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی فلزات صفایی تاکید کرد: با بیش از شصت سال سابقه حضور در بازار محصولات مسی و برنجی، شرایط مطلوب پرداخت به منظور جلب رضایت مشتریان خود، در راستای کاهش هزینه های تولید و تامین همه نیازهای صنایع تاسیسات در نظر گرفته است.
در چند سال اخیر توانستیم فرایند تبدیل مس از معدن تا محصول نهایی را به صورت یکپارچه در مجموعه انجام دهیم و همین امر موجب شده است که قیمت محصولات ما نسبت به قیمت روز بازار کمتر باشد و این مزیتی مهم برای فعالان صنایع تاسیسات است.
او ادامه داد: از سال ۱۳۴۰ در بخش فروش محصولات مسی و برنجی مثل لوله و ورق مسی مشغول به فعالیت هستیم.
وی با اشاره به جایگاه شرکت فلزات صفائی در بازار، اظهار داشت: در چند سال اخیر توانستیم فرایند تبدیل مس از معدن تا محصول را به صورت یکپارچه در مجموعه انجام دهیم و همین امر موجب شده است که قیمت محصولات ما نسبت به قیمت روز بازار کمتر باشد و این مزیتی مهم برای فعالان صنعت تاسیسات است.
سعید صفائی با تأکید بر اصل مشتری‌مداری، عنوان کرد: ما توانستیم با ایجاد استوک قابل توجه از انواع محصولات مسی و برنجی در سایزهای مختلف، امکان خوبی را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم و خریداران می‌توانند مواد اولیه خود را در هر سایز و با هر مقداری و در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت و شرایط پرداخت مطلوب ، از این مجموعه تأمین نمایند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;