تصفیه آب رودخانه با عـــــصا

به گزارش تاسیسات نیوز، یک شرکت موفق به تولید یک عصای طبیعت‌گردی شده است که قادر به تصفیه آب رودخانه‌ها است. اگر شما اهل کوه‌نوردی و پیاده‌روی در طبیعت باشید، همواره به دو وسیله نیاز پیدا می‌کنید؛ اول عصایی برای پیاده‌روی و دوم دستگاه قابل حمل تصفیه‌کننده آب.


حال شرکت « Kyle Stringham» که یک کارآفرین است، این نیاز را برای دوستداران طبیعت‌گردی مرتفع ساخته و این دو نیاز را در قالب تولید یک محصول برآورده ساخته است.


در این راستا این شرکت یک عصای طبیعت‌گردی موسم به « PurTrek» از جنس فیبرکربنی تولید کرده که قادر به تصفیه آب است. صاحبان این عصا علاوه بر استفاده از آن برای پیاده‌روی می‌توانند آب را نیز تصفیه کنند.




آنها می‌توانند این عصا را داخل رودخانه و زیر آب فرو ببرند و آب داخل روخانه را تصفیه کنند. در نوک این عصا و داخل آن یک فیلتر برای تصفیه گل،شن و ماسه وجود دارد. یک فیلتر فیبری قابل تعویض نیز در این عصا وجود دارد که ۹۹/ ۹۹ درصد از باکتری‌های آب را از بین می‌برد و تصفیه می‌کند. ذرات «میکروپلاستیک» (microplastic) که یکی از عوامل عمده آلودگی آب دریاها و اقیانوس‌ها هستند نیز از طریق این عصا تصفیه می‌شوند.


آب تصفیه‌شده سپس از طریق یک لوله سیلیکونی که در بالای عصا قرار دارد، به دهان صاحب عصا یا یک بطری آب متصل می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد.


این عصا درمقایسه با دستگاه‌های تصفیه آب قابل حمل، در هر بار پمپ آب، دو یا سه برابر بیشتر آب تصفیه می‌کند. این عصا ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. اگر برنامه‌ریزی‌ها به درستی پیش رود،این عصا از ماه «فوریه» در دسترس مشتریان خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;