تحت چه پروتکل‌هایی ایمن‌ترین شرکت‌ها شناسایی می‌شوند؟

روزندین الکتریک به عنوان یک شرکت تحت مالکیت کارمندان در ۲۹ سال گذشته و با سابقه ۱۰۲ ساله در تجارت، به وضوح رسالت خود را درک می‌کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در ابتدای فرآیند استخدام جدید، از طریق یک ویدئو، مدیر عامل مایک گرینوالت داستان چگونگی درگیر شدن او در یک فلاش قوس را بیان می‌کند. داستان او درباره تأثیر این آسیب بر او و خانواده‌اش است. او تجربه حضور در واحد سوختگی را به اشتراک می‌گذارد.
داستان گرینوالت در مورد اینکه چگونه یک فلاش قوس زندگی او و خانواده‌اش را تغییر داد، به منظور ترغیب کارکنان به این موضوع روایت می‌شود که ایمنی را یک ارزش در زندگی خود بدانند – ارزشی که حاضر نیستند برای هیچ کس یا هیچ چیز به خطر بیفتند.
همه کارمندان روزندین کارت \”کار STOP \” دریافت می‌کنند که به هر کارمندی که شرایط ناامن را شناسایی می‌کند یا در مورد کاری احساس امنیت نمی‌کند، حق توقف کار را برای اطمینان از ایمن‌ترین محیط کار ممکن می‌دهد.
صدای کارمند به طرق مختلف در سراسر شرکت گسترش می‌یابد. یک برنامه خاص، برنامه توانمندسازی صنایع دستی (CEP)، مکانیزمی را برای ایجاد ارتباط پروژه بین حوزه و مدیریت پروژه فراهم می‌کند. اعضای CEP هر دو هفته یکبار با مدیر پروژه ملاقات می‌کنند تا آنچه را که از کارمندان دیده و شنیده‌اند بررسی کنند. آن‌ها یک دستور کار را با سؤالاتی از قبیل: ما چه کاری را خوب انجام می‌دهیم دنبال می‌کنند. چه چیزی را باید بهبود دهیم؟ چه چیزی کارمندان ما را آزار می‌دهد؟
این برنامه‌ها و برنامه‌های دیگر به این شرکت کمک کرده‌اند که جایزه ۲۰۲۱ National Electrical Contractors Recognition of Achievement of Zero Injury را کسب کند.
با این حال، این شرکت شرکتی نیست که روی موفقیت‌های خود بماند و می‌گوید که می‌داند که ایمنی یک مبارزه بی‌پایان است. \”روزندین\” بر اساس این فلسفه عمل می‌کند: «ما می‌دانیم که همیشه می‌توانیم بهتر باشیم و به عنوان صاحبان شرکت خود موظف به انجام این کار هستیم. نقاط قوت ما در کیفیت برنامه‌های ایمنی، آموزش ما، و درک جدیت کار الکتریکی و تعهد هر فرد در Rosendin برای ایمن نگه داشتن یکدیگر نهفته است. این تعهد نسبت به یکدیگر و خانواده‌های کارکنان، مشتریان، عموم و صنعت ما است. ما آن‌ها را رهبری می‌کنیم، القا می‌کنیم و به آن‌ها قدرت می‌دهیم تا فرهنگ ایمنی روزندین را برای سال‌های آینده زنده نگه دارند. »
برای در نظر گرفتن جایزه ایمن‌ترین شرکت‌های آمریکا، سازمان‌ها باید در چندین زمینه برتری خود را نشان دهند: حمایت رهبری و مدیریت برای تلاش‌های EHS. مشارکت کارکنان در فرآیند EHS؛ راه حل‌های نوآورانه برای چالش‌های ایمنی؛ میزان آسیب و بیماری کمتر از میانگین صنایع آن‌ها. برنامه‌های آموزشی جامع؛ شواهدی مبنی بر اینکه پیشگیری از حوادث سنگ بنای فرآیند ایمنی است. ارتباط خوب در مورد ارزش ایمنی؛ و راهی برای اثبات مزایای فرآیند ایمنی.
جوایز ASC ۲۰۲۱ طی مراسمی در کنفرانس رهبری ایمنی EHS ۲۰۲۱ در کلیولند، اوهایو اهدا خواهد شد. برای مشاهده دقیق برنامه امسال و ثبت نام، برای همه جزئیات به www.safetyleadershipconference.com مراجعه کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;