هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۱ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۱ منتشر شد
 
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 361 منتشر شده
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۶۱  می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • اقبال برای خرید پانل های عایق KINGS ایرلند در سال ۲۰۲۱
  • مقاله / چیلر تراکمی چیستی ها و پرسش ها
-چیلر تراکمی دستگاهی است که طی یک فرآیند مشخص از طریق کمپرسور آب را خنک می کند. چیلر تراکمی یکی از تجهیزات بسیار مهم در صنعت تهویه مطبوع به شمار می رود که امروزه سهم بسیار بزرگی از صنعت تهویه مطبوع را به خود اختصاص داده است.
  • گزارش/توصیه های ایمنی آتش نشانی برای تکنسین های تاسیساتی
-جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موتورخانه یا سیستم حرارت مرکزی روش ایمنی تری برای گرم کردن ساختمان ها و منازل است و نسبت به استفاده از بخاری ها خطرات کمتری دارد، گفت : این بدان معنی نیست که این روش هیچ خطری ندارد و همواره ایمن است، زیرا در گذشته حوادثی در موتورخانه های ساختمان  های مسکونی و حتی اداری رخ داده که گاهی منجر به فوت افراد شده است.
  • نگاهی به بازار/ قیمت رادیاتور پنلی (پرفروش ترین ۸ آذر)
-بر اساس این گزارش در بازار امروز لوازم خانگی قیمت رادیاتور پنلی مدل سپاهان به ۸۴۰ هزار تومان رسید. همچنین فروشندگان قیمت رادیاتور پنلی برند ایران رادیاتور را با قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به عنوان پرفروشترین اعلام کردند.
  • یادداشت /یک بار برای همیشه؛ از سیر تا پیاز لوله های تاسیساتی
-مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی امروز جای بافت تک منظوره های قدیمی را به سرعت می گیرند . زمین کم و تراکم بالا و متعاقب آن نیز تغییر در اجرای سازه ها و بخصوص سیستم های تاسیساتی سنتی قطعاً جوابگوی نیازهای این دوره نخواهند بود.
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;