هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۲ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۲ منتشر شد
 

هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 362 منتشر شد

آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۶۲  می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • اقبال برای خرید پانل های عایق KINGS ایرلند در سال ۲۰۲۱
  • مقاله /کاربرد انواع لوله های تاسیساتی در کشورهای صنعتی
-در مورد انواع لوله های لوله کشی که در طول سالها در خانه ها استفاده شده اند، مناسب است تا در قامت یک متخصص ببینید دیگر همکاران شما در دیگر نقاط جهان چه نظراتی دارند. به اشتراک گذاری تجربیات متخصصین، امروزه در اکرثر کشورهای جهان به یک امر معمول بدل شده است. دانیل اوبرایان، کارشناس فنی لوله کشی شرکت sUPPLYHOUSE از تجربیات خود می گوید.
  • گزارش/۲۰ ایده تهویه حمام برای آپارتمان کوچک شما
-چند نکته وجود دارد که باید قبل از نهایی کردن بسیاری از ایده های تهویه فن حمام در نظر گرفت. حتی اگر یک سیستم تهویه جدید را در حمام خود قرار می دهید، یا یک سیستم قدیمی را جایگزین می کنید، موارد خاصی را باید در نظر داشت. محل تهویه خروجی، نوع فناوری مورد نظر شما راتعیین می کند. از بین تمام ایده های تهویه حمام، با کمک کمی از این لیست ۲۰ تایی، ایده مناسب را انتخاب کنید. در اینجا ۲۰ ایده برای تهویه حمام برای شما آورده شده است.
  • نگاهی به بازار/ قیمت انواع مصالح ساختمانی
-قیمت انواع مصالح ساختمانی در بازار در چهاردهم آذر ۱۴۰۰ را می توانید مشاهده کنید.
  • یادداشت /خاطرات یک تکنسین تاسیساتی از ورود به دوران بازنشستگی
-بروس و کارول در کوره های کلرادو زندگی می کنند. آنها سبک زندگی متفاوتی دارند و در اینجا سبک زندگی خود را با همه به اشتراک می گذراند. ۲۵ سال برنامه ریزی مدون با حقوقی معمول و پیشرفت مرحله به مرحله؛ یک دوره بازنشستگی آرام به ارمغان آورد. آرامشی در دل طبیعت و کلبه ای با همه امکانات رفاهی و تاسیسات عالی .

هفته نامه را از اینجا دانلود کنید

منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;