تاکید نظام مهندسی خوزستان بر توسعه همکاری ها با طرح ملی مسکن

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان تاکید کرد:در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن نهایت همکاری را خواهیم داشت
به گزارش تاسیسات نیوز ، جلسه ای با حضور نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان، شهردار کلانشهر اهواز ، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و همکاران به صورت مجازی با موضوع بررسی نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح موصوف در شهرهای منتخب استان تشکیل شد.
در ابتدای جلسه دکتر محرابیان از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نسبت به ایراد سخن پرداخت و ضمن اعلام مراتب تشکر خود در خصوص همکاری همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اقدام کرد.
 در ادامه جلسه حاضرین در این نشست مجازی نسبت به بررسی موانع و مطالبات قانونی دستگاه های متبوع خود اقدام کردند.
در همین حال، مهندس رضایی مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با تشریح آخرین وضعیت این طرح در استان ، به بیان اقدامات صورت گرفته در رابطه با پروژه های منطقه فرهنگ شهر و اکباتان شهر اهواز و همچنین سایر پروژه های طرح اقدام ملی زمین و مسکن پرداختند.
در ادامه جلسه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نیز بیان داشت : سازمان نظام مهندسی ساختمان مطابق با تفاهمنامه کشوری که در این خصوص با شورای مرکزی منعقد شده، تا امروز نسبت به ادای وظایف خود همکاری داشته است.
دویده یادآور شد که تفاهمنامه فوق الذکر از سوی سازمان های نظام مهندسی کشور مورد بازبینی قرار گرفته و نقطه نظرات اصلاحی پیشنهادی از سوی شورای مرکزی به وزارتخانه ارسال شده است که در صورت تایید و تصویب ، قطعا مفاد آن ملاک عمل ما قرار خواهد گرفت.
همچنین وی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف کاهش زمان و ایجاد رضایتمندی عمومی ، تمامی توان خود را به منظور ایفای نقش فنی و مهندسی خود به کار برده است.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;