تاکید نظام مهندسی تهران بر اجرایی کردن تفاهم‌نامه سازنده ذی‌صلاح

نشستی مشترک با حضور نمایندگان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تهران، شورای اسلامی و شهرداری تهران به‌منظور بررسی موانع و راهکارهای اجرای تفاهم‌نامه سازنده ذی‌صلاح منعقدشده در شهریورماه سال جاری، برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، این نشست با حضور رئیس و هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران، مدیرکل معماری و ساختمان و مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهرسازی و معماری شهرداری تهران و جمعی از معاونان سازمان نظام‌مهندسی و شهرداری تهران، تشکیل و حاضرین پیرامون اجرای تفاهم‌نامه، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
همچنین میزان ظرفیت، تعداد و پتانسیل قانونی مجریان ذی‌صلاح و ارائه گزارش پیشرفت اجرای تفاهم‌نامه از موارد مطرح در این نشست بود.
علیرضا میر جعفری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، همکاری‌های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و شهرداری تهران و همچنین تفاهم‌نامه انجام‌شده را مثبت ارزیابی کرد و در راستای منافع عموم جامعه عنوان نمود.
 وی همچنین، خواستار تسریع در پیگیری تفاهم‌نامه شد.
میر جعفری با تأکید بر رضایت‌مندی مردم در چارچوب حضور مجریان ذی‌صلاح، در راستای اعتمادسازی و اطمینان بخشی حاضرین، توضیحاتی پیرامون پتانسیل و ظرفیت‌های سازمان نظام‌مهندسی تهران ارائه نمود.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، اظهار امیدواری کرد، در اولین فرصت سازنده ذی‌صلاح، به‌صورت صحیح و کامل اجرایی شود.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;