تامین برق آفریقا با همکاری انگلیس و آمریکا

به گزارش تاسیسات نیوز، مشارکت بین انگلستان و ایالات متحده با هدف کمک به میلیون ها نفر در سراسر آفریقا به انرژی پاک شکل گرفته است.

 

 

به نظر می رسد مشارکت جدید بین کمپین آفریقا،انرژی و Power Africa سرمایه گذاری خصوصی انجام داده و شبکه هایی برای تقسیم برق در مرزها ایجاد و از منابع زمین گرمایی برای تقویت دسترسی به برق در کل قاره استفاده می کند.

 

 

نیک هارد ، وزیر توسعه بین الملل انگلستان  می گوید: «بسیار عجیب است که 600 میلیون افریقایی بدون برق در منزل زندگی می کنند.

 

 

هیچ کس نمی تواند به تنهایی چالش انرژی آفریقا را مهار کند. تنها در صورت کار گروهی پیشرفت صورت می گیرد. به هیمن دلیل این مشارکت اهمیت زیادی دارد.

 

 

در چند سال گذشته آمریکا پیشگام کمپین Power Africa بوده است. همراه با کمپین Energy Africa ما می توانیم دسترسی به انرژی پاک، مطمئن و بادوام را تقویت و به میلیون ها نفر برای رهایی از فقر کمک کنیم.

 

 

اریک پاستل ، مدیر اتحادیه USAID – گفت: «دولت ایالات متحده راغب است تا با DFID در کمپین Energy Africa همکاری کند تا بازار خورشیدی خانگی را تقویت کند. در مشارکت با DFID، ادارات توسعه، دولت های آفریقایی، بخش خصوصی و وزارت کشور ما می توانیم به تقویت مسیر انرژی آفریقا به سمت پایداری زیست محیطی و اقتصادی و تضمین دسترسی به انرژی پایدار، مدرن و مطمئن کمک کنیم.»

 

 

انگلستان و ایالات متحده بادولت های آفریقایی، خیرین و سازمان های بخش خصوصی کار می کنند تا به Global Goal 7 در آفریقا برسند: تضمین دسترسی به انرژی پایدار، مطمئن و مدرن برای همه.

 

 

MoU به Energy Africa و Power Africa اطمینان می دهد تا در حوزه های زیر با همدیگر کار کنند:

 

 

• تقویت سرمایه گذاری در انرژی پاک از طریق پروژه های مشترک

 

• گسترش انرژی خارج شبکه

 

• ایجاد شبکه هایی برای تقسیم برق در مرزها

 

• کمک به مشارکت بیشتر زنان در بخش انرژی در آفریقا

 

• ساخت انرژی ژئوترمال منطقه ای

 

• تقویت هماهنگی خیرین در این بخش

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;