تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت عملیاتی است

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون وزیر نفت در امور گاز با تاکید بر اینکه طی فصول گرم سال تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، ایستگاه‌های تقویت فشار و خطوط لوله گاز کشور به‌موقع انجام شده است، گفت: تاسیسات گازرسانی در کشور با حداکثر ظرفیت بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت هستند.
به گزارش تاسیسات نیوز، مجید چگنی امروز (جمعه، ۲۳ دی‌ماه) در نشست کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ در محل شرکت ملی گاز ایران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه از یک ماه پیش با تشکیل کارگروه‌های ویژه مقابله با بحران، برنامه‌ریزی لازم را برای حفظ استمرار گازرسانی در کشور انجام داده‌ایم، اظهار کرد: نشست‌های کارگروه ویژه مقابله با بحران هر روز راس ساعت ۷ صبح در مراکز همه استان‌ها تشکیل و صورت‌جلسه‌های آن به تهران ارسال می‌شد تا تمهیدهای لازم برای این روزها اندیشیده شود.
وی با تاکید بر اینکه در فصل‌های گرم سال تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، ایستگاه‌های تقویت فشار گاز و خطوط لوله گاز کشور به‌موقع انجام شده است، افزود: هم‌اکنون همه تاسیسات گازرسانی در کشور با حداکثر ظرفیت خود بدون هیچ مشکلی فعال هستند.
معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به افت فشار گاز در استان‌های گلستان و مازنداران و استان‌های شمال شرقی، تصریح کرد: با تمهیدهای درنظر گرفته‌شده خوشبختانه تاکنون هیچ قطعی گازی در این استان‌ها مشاهده نشده است.
چگنی با اشاره به طول ۴۳۸ هزار کیلومتری شبکه گازرسانی در سراسر کشور و راهبری این خطوط از استان تهران، گفت: از همه مردم تقاضا داریم که با مصرف بهینه گاز در منازل خود ما را در تامین پایدار گاز استان‌های شمالی و غربی یاری رسانند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;