«تاسیسات برق» در کشور خودکفا شد

به گزارش تاسیسات نیوز، «حسین محمودی» امروز سه شنبه (۱۴ تیر) در همایش سندیکای صنعت برق خراسان، که صبح امروز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد؛ بیان کرد: در گذشته صنعت برق دچار مشکلاتی بود اما امروز به همت نیروهای توانمند و متخصص در حوزه صنعت برق به نقطه ای رسیدیم که بیش از ۹۰ درصد تاسیسات برق در کشور تولید می شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان، یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها را تربیت نیروی انسانی توانمند دانست و افزود: متاسفانه برخی با سیاه نمایی می خواهند این پیشرفت ها را کوچک نشان دهند.
وی ضمن‌ حمایت از ظرفیت های به وجود آمده در حوزه برق اظهار داشت: ما نسبت به این توانمندی که به همت انقلاب اسلامی و نظام علی رغم مشکلات به وجود آمده است، وظیفه حمایت داریم که به دو صورت می تواند باشد، حمایت معنوی به این صورت که در فرایندهای عملیاتی و حوزه های کاری و طرح ها حداکثر حمایت را داشته باشیم.
محمودی افزود: ما از هر فردی که صاحب ایده باشد و مشکلی از صنعت برق را حل کند و شرکت های دانش بنیانی که برای بهبود بهره برداری، کاهش هزینه ها و افزایش قابلیت تامین برق در شبکه، ایده و طرحی داشته باشند که قابلیت احرایی باشد حمایت می کنیم.
وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت های عمومی جزو وظیفه ما است؛ گفت: در شرایط برابر باید از ظرفیت های پیمانکاری و مشاوره ای استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان دانش و توانمندی در کشور را یک دارایی و ثروت دانست و افزود: شرایط مالی کشور خوب نیست، باید بپذیریم نظام اقتصادی ما مانند نظام سیاسی، در آن انقلابی صورت نگرفت که تبعات آن موجب ایجاد مشکلات در صنایعی چون صنعت برق خراسان شد.
وی با بیان اینکه تسریع در پرداخت ها و مطالبات پیمانکاران حمایت دوم این شرکت است؛ افزود: ما نباید در بحث پرداخت ها به منابع  توانیر متکی باشیم.
محمودی بیان کرد: رفع موانع کاری در حوزه شرکت های دانش بنیان بابد انجام شود و ما آمادگی حمایت و کمک در این حوزه ها به شرکت های دانش بنیان هستیم.
وی سرمایه نیروی انسانی و توانمند سازی بخش پیمانکاری و مشاوره ای صنعت برق را بسیار مهم دانست و افزود: ما در شرکت برق حداکثر حمایت را از این بخش خواهیم داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;