بورس مسکن با املاک مازاد دولتی عملیاتی می شود

به گزارش تاسیسات نیوز، محمودزاده در تشریح تفاوت بورس مسکن با بورس املاک و مستغلات گفت: موضوعی که وزارت اقتصاد تحت عنوان بورس املاک و مستغلات اعلام کرده عرضه اموال مازاد دستگاه های اجرایی است که به منظور دستیابی به درآمدهای بودجه ای، پیش از این هم به شکل آگهی در روزنامه یا دیگر روش های سنتی انجام می شد و هم اکنون این فرایند قرار است در بورس، انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد قابل ملاحظه‌ای صندوق پروژه تهیه کرده ایم که در حال به روز رسانی اطلاعات و مطالعات برای ورود به بورس مسکن است.
محمود محمودزاده اظهار کرد: صندوق های سرمایه گذاری مسکن و ساختمان یک بخش مولد است که پروژه های مسکونی، تجاری و دیگر خدمات مورد نیاز شهری به صورت سهام عرضه می شود و متقاضیان می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند.
وی افزود: این ظرفیتی است که می تواند به رونق بخش ساخت و ساز منجر شود. البته تا پیش از این به شکل محدود وجود داشت اما قرار است آن را گسترده تر کنیم.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که تعداد قابل ملاحظه‌ای صندوق پروژه تهیه کرده ایم که در حال به روز رسانی اطلاعات و مطالعات است گفت: پیش بینی می کنیم در چند ماه آینده یکی یکی این پروژه ها به بورس، معرفی شود.
محمودزاده در تشریح تفاوت بورس مسکن با بورس املاک و مستغلات گفت: موضوعی که وزارت اقتصاد تحت عنوان بورس ،املاک و مستغلات اعلام کرده عرضه اموال مازاد دستگاه های اجرایی است که به منظور دستیابی به درآمدهای بودجه ای، پیش از این هم به شکل آگهی در روزنامه یا دیگر روش های سنتی انجام می شد و هم اکنون این فرایند قرار است در بورس انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین بورس املاک و مستغلات چیز جدیدی نیست و تنها اتفاق جدید آن است که به منظور ایجاد شفافیت، فروش اموال مازاد دولتی به جای آگهی های سنتی از طریق بورس، انجام می شود.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;