بهره‌برداری همزمان از سه طرح آب و فاضلاب در استان مرکزي

طی مراسمی با حضور استاندار استان مرکزی استفاده از ساختمان بهره‌برداری امور آب و فاضلاب شهرستان اراک، مرکز اسکادا و پورتال جامع شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آغاز شد.

مهندس خلیلی، مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و به منظور ایجاد محیط مناسب کاری برای کارکنان، ساخت ساختمان اداری امور آب و فاضلاب منطقه دو اراک از سال 1390 در زمینی به مساحت 1600 متر مربع و در 4 طبقه با اعتبار 15 ميليارد ريال آغاز شد و اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به پراکندگی و گسترش روز‌افزون تاسیسات تامین وتوزیع آب شرب و سختی دسترسی و کنترل آنها، ایجاد سیستم تله متری و کنترل از راه دور بر روی این تاسیسات امری لازم و ضروری و همچنین اقتصادی به شمار می‌رود، از این رو این شرکت اقدام به راه‌اندازی مرکز و نرم افزار اسکادا به منظور مونیتورینگ و نمایش سیستم تله‌متری تمام شهر‌های تحت پوشش استان کرده است.

وي ادامه داد: این ساختمان به مساحت 100 متر مربع ساخته شده و برای استقرار سیستم تله متری13 شهر استان و مرکز اسکادا تا کنون 26750 میلیون ريال هزینه شده است.

همچنين پورتال جامع شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با قابلیت‌هایی همچون امکان ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از طریق اینترنت و همچنین دفاتر پیشخوان دولت (در بستر اینترانت)، امکان دسترسی به سامانه‌های داخلی و کاربردی شرکت از قبیل اتوماسیون، کتابخانه تخصصی، امکان دريافت پیشنهادها و شکايت‌هاي ارائه شده از سوی مردم، امکان ارائه آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های عملياتی شرکت در جهت اطلاع‌رسانی و… که با هزینه 2020 میلیون ريال استقرار يافته از دیگر پروژه‌های این شرکت بود که به دست استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;