بزرگ ترین بازار HVACR جهان

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه بین المللی تهویه مطبوع، گرمایش و تبرید (AHR Expo) که 86 سال پیش به صورت نمایش گرمایش و تهویه شروع شد، در حد رویداد سال برای صنعت HVACR رشد کرده است.


نمایشگاه 2018 در شیکاگو برگزار می شود و میزبان بیش از 2000 شرکت بوده و جمعیتی بالغ بر 65000 متخصص حرفه ای را از سراسر آمریکا و 165 کشور جهان گرد هم می آورد. نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای کل صنعت HVAC به منظور جمع کردن افراد گرد هم و ارایه محصولات، تکنولوژی ها و ایده های جدید فراهم می سازد.


AHR Expo با همکاری اشری و AHRI و همزمان با کنفرانس زمستانه اشری برگزار می شود.


تمام سازندگان مطرح استارت آپ های جدید خود را در اینجا معرفی می کنند و شما می توانند همه کس و همه چیز را در یک جا ببینید. غرفه داران تنوع بی نظیری از جدیدترین محصولات مرتبط با HVACR را عرضه می کنند و شما به همه آنها از جمله سیستم های تکامل مهندسی شده برای ساختمان های صنعتی و تجاری بزرگ تا ابزارهای صرفه جوگر در نیروی کار و خدمات سودمند برای پیمانکاران دسترسی خواهید داشت.

 

بخش های ویژه نمایشگاه


سه بخش محصول مجزا در سالن نمایشگاه وجود دارد: بخش کنترل و اتوماسیون ساختمان، مرکز نرم افزار و پاویون اتحادیه کیفیت هوای داخل. این بخش های ویژه به حضار علاقه مند به محصولات خاص اجازه می دهد زمان خود را در یک محل با طیف محصولات مشابه متمرکز کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;