برگزاری کنفرانس سرمایه‌گذاری برق و انرژی‌های تجدیدشونده در سوریه

راه‌های تقویت و تسهیل سرمایه‌گذاری ایران در سوریه در صنعت برق و تجدیدشونده‌ها با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب در کنفرانس سرمایه‌گذاری برق و انرژی‌های تجدیدشونده در سوریه بررسی شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، به دنبال دعوت وزیر برق سوریه از وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در «کنفرانس سرمایه گذاری برق و انرژی های تجدیدشونده»، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب به‌عنوان نماینده وزیر نیرو در این مراسم حضور یافت.
بر اساس این گزارش، ارائه راهکارهای کاربردی جهت تسهیل و تقویت سرمایه گذاری در حوزه انرژی به ویژه صنعت برق از جمله مواردی بود که  با حضورِ مقامات بلندپایه کشورهای حاضر در این کنفرانس به آن پرداخته شد.
این گزارش همچنین حاکی است، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، با شرکت در کنفرانس سرمایه گذاری برق و انرژی‌های تجدیدشونده که با حضور مقامات بلندپایه سوریه چون؛ «وزیر برق»، «وزیر نفت»، «نماینده ویژه بانک مرکزی»، «معاون وزیر اقتصاد» در دمشق برگزار شد، فرآیند سرمایه گذاری در سوریه در بخش انرژی با حضور بخش خصوصی و دولتی را بررسی کردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;