برگزاری نخستین جشنواره عکاسی با نگاه نظام مهندسی

اولین جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت “نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر” در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش تاسیسات نیوز, موضوعات این جشنواره، روایت تصویری از “نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر” است.
شرکت کنندگان برای حضور در جشنواره می‌توانند با یکی از دو روش _ شماره تلگرام: ۰۹۱۵۱۸۶۳۱۷۳ و همچنین ایدی تلگرام @nkceo تلگرام فضای مجازی اقدام به ارسال آثار کنند.
ویرایش اثر تا آنجا که به جنبه استنادی عکس خدشه‌ای وارد نکند، قابل قبول است, ضمن اینکه تعداد عکس‌های ارسالی نباید بیشتر از ۴ اثر باشد.
در همین حال، عکس‌ها می‌تواند رنگی یا سیاه و سفید باشند. همچنین در هنگام ارسال اثر مشخصات عکاس نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره همراه ارسال شود. عکس‌ها نباید دارای امضا، واترمارکت و لوگو باشند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در ادامه این فراخوان تصریح کرد: ملاک داوری آثار در این جشنواره بر اساس محتوا و زیبایی شناسی اثر ارزیابی می‌شود و تفاوتی در فرمت عکاسی با دوربین‌های حرفه‌ای و یا موبایل نمی‌باشد.
عکس‌ها باید در سال ۱۳۹۹ گرفته شده باشند، ضمن اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری است. داوری آثار در تاریخ ۲۲ خرداد و اعلام نتیجه نیز در تاریخ ۲۴ خرداد ماه سال جاری انجام می‌شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در پایان این فراخوان اعلام کرد آثار منتخب در اولین نشریه نظام مهندسی خراسان شمالی نشر خواهد یافت‌.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;