برگزاری جلسه قرارگاه پدافند زیستی فنی و مهندسی نظام مهندسی

جلسه قرارگاه پدافند زیستی فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی در استانداری تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز  ، جلسه قرارگاه پدافند زیستی ، فنی و مهندسی استانداری  با موضوع سیاست گذاری مقابله با کرونا به ریاست دکتر محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، و با حضور مهندس سعید سعیدیان ریاست سازمان و جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مهندس توکلی مسئول بسیج مهندسین استان تهران، مهندس مسعود کریمی مدیر روابط عمومی سازمان وهمچنین جمعی از مدیران وزارت بهداشت و درمان تشکیل شد.
در این جلسه به موضوع شیوع  بیماری کرونا (ویروس کوید ۱۹) پرداخته شد و نمایندگان وزارت بهداشت به تشریح شرایط و میزان  شیوع این بیماری و کاستی ها و کمبودهای جامعه پزشکی در مقابله با این ویروس  پرداختند و از ریاست و اعضای هیات مدیره  نظام مهندسی  ساختمان استان تهران به عنوان نمایندگان جامعه مهندسی استان  تقاضای همکاری و تعامل کردند.
در ادامه مهندس سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران  با بیان این نکته که  نظام مهندسی ساختمان استان تهران یک سازمان مردم نهاد با  ۱۲۰ هزار عضو است افزود: این تعداد عضو به همراه خانواده هایشان میتوانند یک جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر را تشکیل دهند.
رئیس سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار کرد: با الکترونیکی کردن بخش های مختلف سازمان و عدم مراجعه حضوری اعضا خدماتی را در گام اول جهت مقابله با کرونا ویروس برداشته ایم .
مهندس سعیدیان با بیان اینکه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  تهران و خانواده هایشان را میتوان خانواده نظام مهندسی ساختمان استان نامید افزود: در ابتدا سعی کردیم خانواده خودمان را از آلوده شدن به این ویروس نجات دهیم  و به نظرم اگر در گام نخست بتوانیم همین هدف را با موفقیت به فرجام برسانیم کار بزرگی را انجام داده ایم .رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد: البته اگر تصمیمی مدیران استان اتخاد کنند قطعا نظام مهندسی ساختمان استان تهران این آمادگی را دارد تا با ظرفیت های خود در کنار سایر نهاد ها قرار گیرد  چرا که مقابله با کوید ۱۹ یک حضور همگانی و همدلی ملی میطلبد تا بتوانیم به شعار” ما کرونا را شکست میدهیم ” جامه عمل بپوشانیم و قطعا نیز این بیماری را با همدلی شکست خواهیم داد.
مهندس سعیدیان پیشنهاد تعطیلی کارگاههای ساختمانی را بر اساس وضع موجود کارگاهها از دیگر موارد حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران جهت مقابله با این بیماری اعلام کردند و خواستار همکاری بیشتر سازمان ها و مراجع ذی صلاح از جمله مراجع صدور پروانه و شهرداری با نظام مهندسی ساختمان شدند . دکتر تقی زاده  معاون امور عمرانی استانداری تهران ، در این مورد قول مساعد دادند تا خواسته های نظام مهندسی ساختمان را به شهرداری ها ابلاغ و آنها را مکلف به همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان نمایند.
در ادامه مهندس بیژن خطیبی عضو هیات مدیره با تاکید بر همکاری و تعامل با همه ارگان ها و نهاد ها برای ریشه کنی این بیماری آمادگی هیئت مدیره سازمان را اعلام داشتند.در این نشست همچنین به تشریح ظرفیت های گروه جهادی سازمان نظام مهندسی ساختمان و قرارگاه پدافند زیستی فنی و مهندسی زیر نظر قرارگاه کوید ۱۹ و اعلام آمادگی همه جانبه در جهت مقابله با این ویروس پرداخته شد.
مهندس سعید سعیدیان
مهندس کامبیز رضوی
مهندس علی کریمی آنچه
مهندس مجتبی صابر
مهندس غلامرضا آزاد منجیری
مهندس حمزه شکیب
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;