برق همه استان سمنان را گرفت !

مدیرعامل توزیع نیروی برق منطقه‌ای استان سمنان از بهره‌برداری ۸۴ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال در دهه فجر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌  سیدمحمد موسوی با اشاره به کلنگ‌زنی پنج پروژه برقی، افزود: طرح ناوگان موتوری فوریت‌های برق سمنان نیز همزمان با دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اذعان به اینکه برق همه استان فراگیر شده و در  استان سمنان روستای فاقد برق وجود ندارد افزود: عملیات برق‌رسانی به روستای مرکک از توابع شهرستان مهدیشهر با جمعیت ۱۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال انجام می‌شود.
مدیرعامل توزیع نیروی برق منطقه‌ای استان سمنان ۳۲ پروژه احداث و بهسازی شبکه‌های توزیع برق هوایی برای ظرفیت‌سازی برای مشترکان جدید، ۲۲ پروژه پروژه تامین برق مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی، چهار پروژه نصب تجهیزات برقی برای تامین متقاضیان جدید و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ۹ پروژه بهینه‌سازی و تامین روشنایی معابر، ۹ پروژه احداث و اصلاح ایستگاه‌های توزیع برق هوایی برای تغذیه برق مشترکان،هفت پروژه تبدیل ۳۵ هزار و ۲۶۵ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
موسوی با بیان اینکه استان سمنان در دو مولفه تعداد مشترکان و میزان تولید انرژی با روند رو به افزایش مواجه بوده است، افزود: تعداد مشترکان استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵٫۱ رشد داشته است.
وی تصریح‌کرد: بالغ بر ۹۳٫۵ درصد تاسیسات صنعت برق استان سمنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده که این مهم نشان می‌دهد صنعت توزیع برق این استان از توسعه کمی عبور کرده است.
مدیرعامل توزیع نیروی برق منطقه‌ای استان سمنان ادامه‌داد: احداث و اصلاح شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف به طول ۹۲ متر در گرمسار، اصلاح شبکه فشار متوسط به طول ۱۷۴۵ متر و بهسازی پست‌هوایی به ظرفیت ۵۰ کیلو ولت آمپر در روستای جوادآباد گرمسار، احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول ۲۱۰۷ متر در آرادان، رینگ دو فیدر ولایت و قاسمیان در اراضی بسطام با احداث ۸۳۰ متر شبکه و تامین روشنایی معابر بلوار الغدیر شهرک امام کلاته خیج از جمله پروژه‌هایی هستند که با اعتباری بالغ بر۲۱۹۸ میلیون ریال در دهه فجر، کلنگ‌زنی می‌شوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;