برق بدمصرف کنندگان قطع می شود

مدیرکل دفتر هوشمند سازی و فناوری های نوین توانیر در خصوص قطع بر مشترکان پرمصرف خانگی هم گفت: رفتار ما با بخش‌های مختلف، فرق می‌کند، اما قطع برق مشترکان طولانی مدت نخواهد بود و بعد از پرداخت جرائم مربوطه وصل خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیر گفت: الگوی مصرف برق در زمستان ۲۰۰ کیلووات ساعت و در ایام گرم سال ۳۰۰ کیلووات ساعت است که این الگو سال آینده متناسب با متوسط مصرف هر منطقه اصلاح می‌شود.
 هادی مدقق گفت: برای رفع مشکل روش قدیمی تقسیم بندی مناطق عادی و گرمسیر، پیشنهاد شده است تا الگوی مصرف متناسب با آب و هوا و اقلیم هرمنطقه و با در نظر گرفتن مصرف مشترکان تغییر کند طوریکه حداقل ۷۵ درصد از مشترکان آن منطقه الگوی مصرف را رعایت کرده باشند
مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیر افزود: در تابستان ۴/۵ میلیون مشترک پرمصرف خانگی داشتیم. ولی تاکنون مشترک خانگی بابت پرمصرف بودن قطع نشده بلکه مشترکین اداری دولتی پرمصرف در تابستان پس از چند بار اخطار قطع شده اند.
دولت مدیریت مصرف را از خودش شروع می‌کند.

او در خصوص قطع بر مشترکان پرمصرف خانگی هم گفت: رفتار ما با بخش‌های مختلف، فرق می‌کند، اما قطع برق مشترکان طولانی مدت نخواهد بود و بعد از پرداخت جرائم مربوطه وصل خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;