بررسی برنامه های آموزشی در جلسه گروه تخصصی نقشه برداری

جلسه گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی با حضور مهندس مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی و با حضور مهندس مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهندس قیاسی مسئول آموزش سازمان نظام مهندسی کشور و مشارکت اعضا در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
در این جلسه دکتر یزدانی، رئیس گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مهندس مومنی مقدم و مهندس قیاسی و تبریک به عضو جدید گروه تخصصی (مهندس مهجوریان)، در خصوص مباحث مربوط به آموزش مهندسان نقشه برداری و نقشه های تفکیک اعیانی موارد و مشکلات موجود سخن گفت.
در همین حال، مهندس قیاسی، مدیر آموزش شورای مرکزی درباره برگزاری دوره برای اساتید رشته نقشه برداری به منظور استانداردسازی در تمامی کشور و همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی اساتید و استفاده از ظرفیت اساتید در کل کشور جهت ارتقای دانش اساتید و مهندسان نقشه بردار توضیحاتی ارائه کرد.
وی اظهارداشت: حدود ۹۰ درصد از شرکت کنندگان  در دوره ها اظهار رضایت کرده اند که نشان از موفقیت در برگزاری دوره ها دارد.
در ادامه جلسه مهندس اسدی، نایب رئیس گروه به عنوان نماینده گروه تخصصی برنامه های پیشنهادی در خصوص آموزش و بازآموزی مهندسان نقشه بردار و دوره های لازم برای اساتید و دوره های ارتقا و تمدید پایه را ارائه کرد.
همچنین مهندس مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن ابراز رضایت از عملکرد گروه تخصصی نقشه برداری در این مدت، از ارسال شرح خدمات و مبحث نقشه برداری تحت عنوان کنترل هندسی و رقومی به صورت مکتوب به وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
سپس در ادامه جلسه اعضای گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی از مسایل و مشکلات رشته نقشه برداری در استان خود مواردی را مطرح کردند که در همین حال، مهندس مومنی مقدم در این باره بر نقش آموزش مهندسان نقشه بردار در رفع موانع و مشکلات این رشته در استانها و همفکری استفاده از ظرفیت اعضای هیات مدیره های نقشه بردار در سایر گروه ها و کمیسیون های شورای مرکزی تاکید کردند.
وی اعلام کرد: هر برنامه آموزشی که گروه تخصصی برای افزایش و ارتقای دانش مهندسان نقشه بردار پیشنهاد و ارائه کند، در اولین فرصت توسط واحد آموزش شورای مرکزی برگزار خواهد شد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;