بازدید هشت هزاردانشجو و دانش آموز از تاسیسات آب و فاضلاب خوزستان

بازدید هشت هزاردانشجو و دانش آموز از تاسیسات آب و فاضلاب خوزستان

هشت هزار نفر از دانشجویان دانشگاه و دانش آموز مقاطع مختلف مدارس دخترانه و پسرانه خوزستان از تاسیسات و تصفیه خانه های استان خوزستان دیدن کردند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان در این ارتباط شهرستانهای آبادان، دزفول و خرمشهر به ترتیب با چهار هزار و 350، دو هزار و 300 و 650 بازدید کننده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

 

بر اساس این گزارش در این بازدیدها کارشناسان آبفا، دانش آموزان و دانشجویان را از مراحل استحصال آب، نحوه گندزدایی ، توزیع آب و نیز چرخه آب در طبیعت آشنا و روش های صرفه جویی در مصرف آب را برای آنان بیان کردند.

 

این گزارش حاکی است کار شناسان مربوطه در این بازدیدها که با هدف شناخت بیشتر از فرآیند تصفیه آب و ارتقای سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان در تمام طول سال برگزار می شود به سووالات دانشجویان و دانش آموزان پاسخ های لازم را ارائه می کنند.

 

تلمبه خانه ها، تاسیسات و تصفیه خانه های آب و فاضلاب، مخازن بتنی و فلزی، تصفیه خانه در دست احداث و چاه های آب، تاسیسات آب شیرین کن ها دیگر تاسیساتی بودند که در طول سال گذشته مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

 

مسوولان محلی، استانی و کشوری، کارشناسان داخلی و خارجی صنایع مرتبط با محیط زیست و آب و فاضلاب، محققان، استادان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و همچنین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از جمله افراد بازدیدکننده از تاسیسات آبفای خوزستان در سال گذشته بودند.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;