ایران برترین سازنده نیروگاه در منطقه

به گزارش تاسیسات نیوز، محمد ابراهیم مصلی مدیرعامل بخش برق گروه مپنا اظهار کرد: این شرکت به عنوان نماینده صنعت برق ایران حضوری پررنگ در بازارهای بین المللی و منطقه ای دارد و افزون بر ساخت نیروگاه در زمینه صادرات خدمان فنی و مهندسی نیز دستاوردهای مطلوبی را طی سالیان اخیر به دست آورده است.

 

وی افزود: مپنا تاکنون بیش از یکهزار مگاوات طرح نیروگاهی را در خارج از کشور اجرا کرده است و در این مسیر می توان به ساخت نیروگاههای ریسوت و قرن عالم در عمان،صدر و حیدریه در عراق و نیز تشرین و جند سوریه اشاره کرد و تعمیر اساسی نیروگاه بلاوان اندونزی نیز توسط کارشناسان ایرانی محقق شده است.

 

مصلی ادامه داد: با توجه به قابلیتهای موجود می توانیم با همکاری سازمانهای ذیریط حضور پررنگتری در بازارهای منطقه ای داشته باشیم و خوشبختانه در چندین مناقصه بزرگ در سطح منطقه شرکت کرده ایم .

 

وی تصریح کرد: در چند سال اخیرموفق شده ایم که ٢٠ قرارداد انتقال دانش فنی،طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و مدیریت رابا شرکتهای معتبر و صاحب نام بین المللی که در صنعت برق جهان حضور دارند منعقد کنیم و در بسیاری موارد در ساخت تجهیزات و قطعه های مورد نیاز به خودکفایی رسیده ایم.

 

مدیرعامل بخش برق گروه مپنا با بیان این که تاکنون بیش از ٣٤٠ هزار مگاوات نیروگاه به طور مستقیم توسط گروه مپنا احداث شده است و با برنامه ریزیهای انجام شده درصدد تثبیت جایگاه خود در منطقه هستیم گفت: بالابردن بازده نیروگاهها و افزایش بهره وری ٢ راهبرد این شرکت برای فعالیتهای آتی است.

 

 

 

پایان پیام /.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;