انتصابی جدید در شرکت ملی نفت

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، سعید خوشرو را به‌عنوان مدیر امور بین‎الملل این شرکت منصوب کرد. علی کاردر در این حکم انتصاب با اشاره به تعهد، دانش، مهارت، توانایی و تجربه خوشرو در امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران، خواستار اولویت‎بخشی در پیگیری اقدام‌هایی از جمله همسوسازی برنامه‌های این امور با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شده است.





کاردر بر استفاده ثمربخش از نیروهای جوان و خلاق، چابک‌سازی ساختار سازمانی و سرعت بخشیدن به انجام فعالیت‌های امور بین‌الملل تاکید و تصریح کرده است: حداکثرسازی درآمدها و کاستن از هزینه‌های حمل و نقل و نگهداری محمولات نیز از برنامه‌هایی است که انتظار می‌رود با اولویت ویژه پیگیری شود.





وی در این حکم، تنوع بخشیدن به بازارها و مشتریان نفت خام و فرآورده‌های نفتی، استفاده از روش‌های نوین و هوشمندانه بازاریابی بین‌المللی و استفاده بهینه از بورس انرژی را نیز مورد تاکید قرار داده و افزایش کارآیی، بهره‌وری و ثمربخشی فعالیت‌ها را خواستار شده است.





سعید خوشرو دانش‌آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد است که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان گذرانده است. وی بیش از ٢٠ سال در بخش‌های مختلف صنعت نفت اشتغال داشته و طی ١٠ سال گذشته در امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران، سمت‌هایی از جمله معاونت بازاریابی فرآورده‌های نفتی، مسوولیت فرآورده‌های نفتی و میعانات گازی در دفتر امور بین‌الملل در چین، ریاست واحد فروش داخلی میعانات گازی و ریاست واحد بررسی قیمت فرآورده را به عهده داشته است.





ریاست شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا)، سردبیری گروه پژوهش شانا و پژوهشگری در موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی نیز از دیگر سوابق کاری وی به شمار می‌آید.





خوشرو ضمن عضویت در هیات‌ مدیره انجمن اقتصاددانان انرژی و تالیف و تدوین کتاب‌هایی نظیر «اوپک، دیدگاه‌ها و موقعیت»، «کالبدشکافی سرمایه‌گذاری‌های صنعت نفت»، در طرح‌ها و پروژه‌های مطالعات اقتصادی و بین‌المللی حوزه انرژی مشارکت فعال داشته است.پیش از این سیدمحسن قمصری عهده‎دار مدیریت امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران بود که با توجه به بازنشستگی وی، خوشرو به‌عنوان مدیر جدید امور بین‎الملل این شرکت منصوب شده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;