انتشار گاز مونواکسید کربن در نانوایی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه 66 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 10:19 صبح امروز خود را به شهرک قیامدشت، خیابان شهید باهنر رساندند.

 

 

 

رسول سعادتی رئیس ایستگاه 66 آتش نشانی در این خصوص گفت: در محل حادثه یک مغازه نانوایی مشاهده شد که قسمت بالای آن به حالت نیم طبقه ساخته شده و کارگران این مغازه در این محل استراحت می کردند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه گاز مونواکسید کربن در این مغازه منتشر شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات فردی خود را به داخل مغازه رساندند که پس از بررسی با پیکر بی رمق دو نفر مرد حدوداً 45 ساله مواجه شدند.

 

 

 

این رئیس ایستگاه افزود: آتش نشانان هر دو نفر را تحویل امدادگران اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه متأسفانه مشخص شد یک نفر از کارگران جان خود را از دست داده است و کارگر دیگر برای اقدامات بعدی به مراکز درمانی منتقل شد.

 

 

 

سعادتی در پایان خاطرنشان کرد: علت اصلی مرگ مرد 45 ساله از سوی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام می شود و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

 

 

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی علت بروز این حادثه را استفاده از اجاق خوراک پزی در فضای بسته و انتشار گاز خطرناک مونواکسید کربن در نانوایی اعلام کردند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;