انتخابات هفته اول مهرماه با گزینش شایستگان برگزار می شود

عضو کمیسیون عمران از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی در هفته نخست مهرماه با امید برگزیده شدن افراد شایسته انجام خواهد شد.
اقبال شاکری، در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز، در باره انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی اظهارداشت :
انتخابات سازمان نظام مهندسی هم در هفته اول مهر ماه انجام می‌شود و امیدواریم که افراد شایسته ای انتخاب شوند و کسانی که باعث انحراف سازمان نظام مهندسی از کارکردهای اصلی شان شده است از جامعه مهندسین کشور زدوده شوند و افراد شایسته مدافع حقوق مهندسی اعضا انتخاب شوند.
این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد:
به شدت در صدد  این مسئله بودیم و همچنین این امر را دنبال کردیم تا کسانی که به نظام مهندسی کشور ضربه زدن به کارشون رسیدگی بشود تا نتوانند کاندید شوند و احراز صلاحیت نشوند و اتفاقاتی که ظرف چند سال گذشته رخ داده تکرار نشود.
شاکری گفت:
ما بدنه مهندسین کشور از وزارت راه و شهرسازی و هیات نظارت مرکزی توقع داریم افرادی که تخلف کردند، سالیان سال به نظام مهندسی لطمه زدند سوءاستفاده‌های کلان کردند شرکت های صوری تشکیل دادند نظارت‌های سوری انجام دادن، وارد معاملات غیرقانونی شدند، سوء استفاده از جایگاه هیئت مدیره شان کردند، اینها را به هیچ وجه احراز صلاحیت نکنند و اجازه ندهند به عنوان نماینده ۵۰۰,۰۰۰ جامعه مهندسی کشور خودشان را نشان بدهند این خواسته بزرگ مهندسین است.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;