امکان ثبت‌نام در سامانه دوگانه‌سوز کردن خودروها از امروز

 مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از برطرف شدن مشکل ارتباط سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه‌سوز و برقراری امکان ثبت نام در سامانه از امروز خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، «رضا کاظم‌نژاد» اضافه کرد: به دنبال تماس و برقراری ارتباط و برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی به همراه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سایر مدیران این شرکت، مشکل ارتباط سامانه gcr.niopdc.ir از امروز برطرف و ارتباط با سامانه فوق تا ساعاتی دیگر برقرار می‌شود.
به گفته کاظم‌نژاد باتوجه به اقدامات صورت گرفته از امروز همه ارتباطات و خدمات سامانه فوق برقرار می شود، بنابراین سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه‌سوز کردن خودروها آماده خدمت‌رسانی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ۴ آبان ماه، سامانه ثبت نام برای گازسوز کردن خودروهای عمومی نیز از دسترس خارج شد.
با وجود در مدار قرار گرفتن کامل سامانه هوشمند سوخت، اما مسوولان از این فرصت استفاده کرده و سامانه ثبت‌نام تبدیل خودروهای عمومی را نیز اصلاح کردند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;