امضای ۵ تفاهم‌نامه همکاری در شبکه آزمایشگاهی صنعت برق

پنج تفاهم‌نامه‌‌ همکاری بین شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و آزمایشگاه‌های متقاضی، در راستای هم‌افزایی توانمندی‌های آزمایشگاهی، استفاده بهینه از امکانات موجود جهت ارائه خدمات علمی _ آزمایشگاهی و تسهیل در دسترسی صنایع و پژوهشگران به خدمات مطلوب آزمایشگاهی در حوزه صنعت برق به امضا رسید.
به‌گزارش تاسیسات نیوز، دفتر برنامه‌ریزی و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی در راستای تحقق اهداف بلندمدت خود به‌منظور دستیابی به بهبود کیفی و افزایش کمّی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌ صنعت برق و تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی، تفاهم‌نامه‌های‌ همکاری بین شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و آزمایشگاه‌های متقاضی همکار منعقد کرد.
در این راستا، پنج تفاهم‌نامه‌ همکاری بین شبکه آزمایشگاهی صنعت برق از یک طرف و آزمایشگاه‌های فشار قوی شرکت پارس سوئیچ، شرکت سیمکو، شرکت صا ایران، شرکت لکسر و مرکز پایش وضعیت دانشگاه صنعتی شریف، به امضا رسید.
براساس این تفاهم‌نامه‌ها که در پژوهشگاه نیرو امضا شد، دو طرف در زمینه هم‌­افزایی توانمندی­‌های آزمایشگاهی، استفاده بهینه از امکانات موجود جهت ارائه خدمات علمی_ آزمایشگاهی و تسهیل در دسترسی صنایع و پژوهشگران به خدمات مطلوب آزمایشگاهی در حوزه این صنعت، همکاری خواهند کرد.
دفتر برنامه‌ریزی و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی در مرکز آزمون، بازرسی، استانداردهای نیرو(آبانیرو)، با ایجاد و راه‌اندازی شبکه آزمایشگاهی صنعت برق، با بیش از ۲۵۰ دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را به منظور ارایه دستاوردها و ارایه توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور، برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.
منبع پایگاه خبر وزارت نیرو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;