افزایش نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز و املاک قولنامه ای

برگزاری جلسه با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی
جلسه هم اندیشی با نماینده مردم فهیم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  در ابتدا مهندس آذری کیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجانشرقی، در خصوص سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگترین تشکل صنفی، با وجود ۱۷ دفتر نمایندگی و حدود ۲۱ هزار نفر عضو در سطح استان توضیحاتی بیان کردند.

در این جلسه در خصوص بیمه مهندسین به صورت مفصل بحث و بررسی گردید و قول پیگیری موضوع از سوی جناب آقا‌ی دکتر جلال زاده در کمیسیون اجتماعی مجلس و درج آن در قانون جدید نظام مهندسی داده شد.

از دیگر موارد مورد بحث، قانون جدید نظام مهندسی، ساخت و سازهای غیر مجاز، املاک قولنامه ای، موضوع ماده ۱۰۰، صدور خدمات نظام مهندسی به کشورهای همجوار در راستای درآمدزایی مهندسین و عدم تناسب تعرفه نظام مهندسی با قیمت واقعی ساخت و ساز و تورم موجود، بود.

در پایان جلسه اعضای هیات مدیره راه کارهایی در رابطه با استفاده از پتانسیل بالا و تخصصی فنی مهندسین در پروژه های عمرانی و غیر عمرانی بیان نمودند و خواستار پیگیری موضوع در جهت بهبود معیشت مهندسین شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;